  • 1. Data: 2005-04-20 06:42:05
    Temat: odpowiedzialność sprzedawcy po gwarancji
    Od: Radek Sydor <r...@p...onet.pl>

    Witam.
    Chciałbym się dowiedzieć czy sprzedawcę obowiązuje odpowiedzialność
    sprzedawcy na zakupinoną rzecz po naprawie (a w szczególności po wymianie)
    w ramach umowy gwarancyjnej.

    Przykład:

    Kupiłem dysk rwardy w Media Markt. Dysk uległ awarii. Dostałem nowy w ramach
    gwarancji. I tak się stało z dwoma następnymi. Moja umowa gwarancyjna nie
    przewiduje zwrotu gotówki.
    Chciałem więc ozdyskać pieniądze z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy. Na
    co MM (sprzedawca) oświadczył mi, że nie popnosi żadej odpwoedzialności za
    wymieniony dysk twardy ponieważ on sprzedał mi inny dysk, a ten który chcę
    wymienić pochodzi już od gwaranta.

    pozdrawiam
    Radosław Sydor