  • 1. Data: 2005-04-20 07:37:56
    Temat: Dochodzenie należności - działalność gosp
    Od: "Jaca" <j...@g...pl>

    Jak dochodzic należności w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą
    (faktura VAT)? Dłużnik zwleka z zapłatą. Czy ktoś mógłby po kolei opisać
    jakie kroki należy podjąć? Jakie związane są z tym koszty (opłaty za wpisy,
    itp.)? Jakie szansze w Sądzie i jak długo to z regóły trwa?
    Firma dłużnika to nie jakiś kogucik tylko widocznie chce regulować inne
    zobowiązania :((

    ----
    Jaca

  • 2. Data: 2005-04-20 09:24:17
    Temat: Re: Dochodzenie należności - działalność gosp
    Od: stern <s...@f...i.d.p.l>

    Jaca napisał(a):
> [...]
    > itp.)? Jakie szansze w Sądzie i jak długo to z regóły trwa?
    > Firma dłużnika to nie jakiś kogucik tylko widocznie chce regulować inne

    1. Wezwanie do zaplaty
    2. Pozew (tu moze byc niebezpiecznie, bo wymogi formalne sa duze)
    3. Trwac powinno teoretycznie szybko, natomiast roznie bywa i zalezy od
    wielu rzeczy
    4. Koszty - roznie, napisz na priv podam ci moje :)

    pozdr.

    m.

    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911

  • 3. Data: 2005-04-20 14:56:50
    Od: " " <r...@W...gazeta.pl>

    Jaca <j...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > itp.)? Jakie szansze w Sądzie i jak długo to z regóły trwa?
    > Firma dłużnika to nie jakiś kogucik tylko widocznie chce regulować inne

    Zajrzyj na stronę http://windykacja1.republika.pl, gdzie znajdziesz
    odpowiedzi na Twoje pytania. Możesz też tam policzyć ewentualne koszty sądowe.