  • 171. Data: 2007-08-10 18:08:05
    Temat: Re: Wegetarianie a wojsko
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 10 sierpnia 2007 19:18
    (autor Maciek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f9i7be$4iv$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Chyba żadna armia nie składa się z samych poborowych, nie?

    No więc pytam, czy wtedy była Zasadnicza Służba Wojskowa.
    > No przecież piszę, że Ci namieszała :->

    Nie wiem, nigdy nie żyłem w komunie.
    Natomiast o ile dobrze mi świta, to ZSRR włączył się do wojny sporo później,
    dopiero we wrześniu 1939. Wcześniej prowadzili różne dyplomatyczne
    działania, ale rozumiem, że mówimy o samym zajęciu obcych terenów.

    > Tak. I pewnie dlatego dzielna i świetnie wyposażona armia amerykańska
    > wszędzie gdzie tylko się pojawi ma problemy z masą partyzantów. Podobnie
    > jak armia czerwona, czy jak ona się tam teraz zwie, w Czeczenii.

    Takie pytanie na zadanie domowe: Kim są partyzanci? Wytworem Zasadniczej
    Służby Wojskowej?

    > Poczytaj na temat tego jak się broniła.

    No nie broniła się wcale. Pewnie powiesz, że dlatego, że nie miała
    Zasadniczej Służby Wojskowej... Ale akurat nasza rozmowa się zaczęła od
    tego, że ja negowałem atak... A ty ciągle o obronie...

    > Wiedza nie boli.

    Ta boli. Z racji wieku mam już za sobą obowiązkową naukę i teraz uczę się
    tego, co jest przyjemne....

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 172. Data: 2007-08-10 18:09:29
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 10 sierpnia 2007 19:30
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <o...@n...lechistan.com>):

    > Ryba to też mięso.

    Zależy wg jakich kryteriów... ZTCW wg KK ryby można jeść w dni postu
    mięsnego....

  • 173. Data: 2007-08-10 18:10:08
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

> [...]
    wasz znak: <o...@n...lechistan.com>):

    > Ryba to też mięso.

    Zależy wg jakich kryteriów... ZTCW wg KK ryby można jeść w dni postu

    Z drugiej strony, słyszałem też o mięsistych brzoskwiniach :D

  • 174. Data: 2007-08-10 18:23:24
    Od: Piotr Wojcicki <pwl@NO_SPAM.4me.pl>

    zly pisze:
    > Czyli w twojej opinie noralny wege to taki, ktory skubnie sobie od czasu do
    > czasu miesa, inaczej jest fanatykiem? :)

    A co ma zrobic ktos kto nie lubi dla tego przykladu kaszanki, mortadeli
    czy innego gowna. Tez sie bedzie tlumaczyl ze nie pojdzie do wojska bo
    beda go karmic kaszanka ?

  • 175. Data: 2007-08-10 19:06:37
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Fri, 10 Aug 2007 20:23:24 +0200, Piotr Wojcicki napisał(a):

    > A co ma zrobic ktos kto nie lubi dla tego przykladu kaszanki, mortadeli
    > czy innego gowna.

    To inny rodzaj nielubienia. Nie wynika z gustow smakowych (przynajmniej nie
    tylko, i nie zawsze)
    --
    marcin

  • 176. Data: 2007-08-10 20:49:08
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Wrak Tristana napisał(a):
    > No więc pytam, czy wtedy była Zasadnicza Służba Wojskowa.
    Nie mam zielonego pojęcia jak to wyglądało, ale skoro dzień czy dwa
    przed agresją Niemiec udało się zmobilizować prawie milion żołnierzy,
    którzy potrafili dość skutecznie stawić opór, to chyba świadczy o tym,
    że ci ludzie musieli być wstępnie przeszkoleni.

    > Nie wiem, nigdy nie żyłem w komunie.
    To Ty urodzony po '89, czy emigrant? :->

    > Natomiast o ile dobrze mi świta, to ZSRR włączył się do wojny sporo później,
    > dopiero we wrześniu 1939. Wcześniej prowadzili różne dyplomatyczne
    > działania, ale rozumiem, że mówimy o samym zajęciu obcych terenów.
    Wiesz, ja rozumiem, że są ciężkie czasy wtórnego analfabetyzmu, nie
    każdy musi lubić czytać książki, ale teraz jest telewizja, internet,
    wikipedie, czy inne encyklopedie, więc jak już się usiłuje o czymś pisać
    z sensem, to czasem warto się podpierać, jeśli już nie swoją wiedzą, to
    choćby taką gdzieś wygrzebaną.

    > Takie pytanie na zadanie domowe: Kim są partyzanci? Wytworem Zasadniczej
    > Służby Wojskowej?
    Sam sobie odpowiedz na to pytanie :-)

    > No nie broniła się wcale. Pewnie powiesz, że dlatego, że nie miała
    > Zasadniczej Służby Wojskowej... Ale akurat nasza rozmowa się zaczęła od
    > tego, że ja negowałem atak... A ty ciągle o obronie...
    Powiem, że gadasz bzdury i wykazujesz braki w elementarnej wiedzy
    szkolnej na temat własnego kraju - kolejne zmarnowane pieniądze :-(

    > Ta boli. Z racji wieku mam już za sobą obowiązkową naukę i teraz uczę się
    > tego, co jest przyjemne....
    No to na etapie nauki byłeś widać dość odporny na wiedzę :->

    Maciek

  • 177. Data: 2007-08-10 21:19:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2483172

  • 178. Data: 2007-08-10 21:33:59
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 10 sierpnia 2007 22:49
    (autor Maciek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f9ijej$2bt$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > To Ty urodzony po '89, czy emigrant? :->

    Ani jedno ani drugie.

    > Powiem, że gadasz bzdury i wykazujesz braki w elementarnej wiedzy
    > szkolnej na temat własnego kraju - kolejne zmarnowane pieniądze :-(

    Możliwe... Tyle, że nigdy nie miałem własnego kraju... Prosty chłop jestem
    bez majątku.

    > No to na etapie nauki byłeś widać dość odporny na wiedzę :->

    Co sobie cenię... Ty byłeś i jesteś odporny na kulturę. A tego nie cenię.
    Ponieważ zaś nie lubię rozmawiać z osobnikami twojego pokroju, ostatecznie
    mówię żegnaj.

  • 179. Data: 2007-08-10 22:08:30
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Wrak Tristana napisał(a):
    > Co sobie cenię... Ty byłeś i jesteś odporny na kulturę. A tego nie cenię.
    > Ponieważ zaś nie lubię rozmawiać z osobnikami twojego pokroju, ostatecznie
    > mówię żegnaj.
    Prawda często bywa bolesna. Żegnam bez żalu.

    Maciek

  • 180. Data: 2007-08-10 22:18:11
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Ale nie działa.

    A konstytucja po co jest ?? Są tam obowiązki państwa i nic z tego nei wynika...
    :/ Wiec skoro państow olewa obywateli, to działą to w drugą strone...

    Pozdro Przemek