  • 1. Data: 2007-08-08 17:36:37
    Temat: Wegetarianie a wojsko
    Od: zly <b...@p...fm>

    Witam
    Czy wojsko ma obowiazek zapewnic wyzywienie dla wegetarian? Jak sie
    umotywuje swoj pacyfizm to dostaje sie zastepcza, a jak z wegetarianizmem?
    Coejesli taki czlowiek, bedzie odmawial jedzenia miesa i w zwiazku z tym,
    dostanie anemi, czy cos w tem stylu. Jest szansa na jakies odszkodowania?
    Ktos sie spotkal z podobnym tematem?
    --
    marcin

  • 2. Data: 2007-08-08 17:58:14
    Temat: Re: Wegetarianie a wojsko
    Od: "Wojtek" <a...@p...fm>

> [...]
    > dostanie anemi, czy cos w tem stylu. Jest szansa na jakies odszkodowania?
    --------------------------
    Wojsko potrafi skutecznie "wleczyc" z wegetarianizmu na przyklad sledziami z
    dzemem. :-)

  • 3. Data: 2007-08-08 18:00:46
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Wed, 8 Aug 2007 19:58:14 +0200, Wojtek napisał(a):

    > Wojsko potrafi skutecznie "wleczyc" z wegetarianizmu na przyklad sledziami z
    > dzemem. :-)

    "Prosze, niech pan skosztuje?" Mozesz rozwinac? Zreszta nie o to mi chodzi
    --
    marcin

  • 4. Data: 2007-08-08 18:08:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "zly" <b...@p...fm> napisal w wiadomosci

    Mozesz nie jesc miesa. Nikt Cie nie bedzie przymuszal.

  • 5. Data: 2007-08-08 18:25:08
    Od: "przempo" <fałszywy.adres@email.xl>

    zly walac w klawisze jednym palcem napisal/a:
> [...]
    > dostanie anemi, czy cos w tem stylu. Jest szansa na jakies odszkodowania?

    nie wiem jak jest teraz, ale za moich czasów schabowy pojawil sie DWA razy -
    oba na Wigilie

    --
    www.grafik.enetia.pl - grafika blisko z bluesem zwiazana

  • 6. Data: 2007-08-08 18:28:31
    Od: "tu-i-tam" <t...@o...pl>

    Uzytkownik "przempo" <fałszywy.adres@email.xl> napisal w wiadomosci

    > nie wiem jak jest teraz, ale za moich czasów schabowy pojawil sie DWA
    > razy - oba na Wigilie

    Za moich czasow (rok temu) mieso bylo chyba codziennie. Albo prawie. I
    ciezko go bylo
    nie jesc bo pojawialo sie w prawie kazdym daniu. Ale to pewnie od jednostki
    zalezy.

  • 7. Data: 2007-08-08 18:38:51
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Wed, 8 Aug 2007 20:28:31 +0200, tu-i-tam napisał(a):

    > nie jesc bo pojawialo sie w prawie kazdym daniu. Ale to pewnie od jednostki
    > zalezy.

    No i o to chodzi. Przez 9 miesiecy wojsko bedzie karmic obywatela
    ziemniakami? A co ze zdrowie (o przydatnosci takiej wycienczonej osoby juz
    nie wspomne)

    --
    marcin

  • 8. Data: 2007-08-08 18:47:18
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    zly napisał(a):
    > No i o to chodzi. Przez 9 miesiecy wojsko bedzie karmic obywatela
    > ziemniakami? A co ze zdrowie (o przydatnosci takiej wycienczonej osoby juz
    > nie wspomne)

    No jak to co? Jak obywatel sam nie dba o swoje zdrowie, to jego sprawa.
    Obywatel może pić szampon na zmianę z wodą brzozową, to jest zdrowie i
    jego ineters.

    --
    Filip.

  • 9. Data: 2007-08-08 19:06:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomosci news:f9d1uh$b08$1@mx1.internetia.pl przempo
    <fałszywy.adres@email.xl> pisze:

    > nie wiem jak jest teraz, ale za moich czasów schabowy pojawil sie DWA
    > razy - oba na Wigilie
    To, ze na Wigilie, to akurat nie szkodzi. Ale byl _schabowy_ 2 razy.
    Mój sporo starszy kumpel, który teraz czyta ze mna ten watek mówi, ze oni
    mieli schabowe co najmniej raz w tygodniu. Tylko, ze ten _schabowy_ to byl
    kawal sloniny opanierowany w starym chlebie i podgrzany na roztopionym loju,
    którym potem polewano ziemniaki.
    W lepsze dni zamiast sloniny za schabowego robilo podgardle.
    A i mówi, ze raz za schabowego robil przysmazony salceson.

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2007-08-08 19:42:17
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Wed, 08 Aug 2007 20:47:18 +0200, Filip Ozimek napisał(a):

    > No jak to co? Jak obywatel sam nie dba o swoje zdrowie,

    Alez jak najbardziej dba. Tylko wojsko mu to uniemozliwia
    --
    marcin