  • 1. Data: 2007-08-08 14:14:33
    Temat: Wysokość mandatu
    Od: Rafał <r...@n...pl>

    Witam,

    Ustawa o rybactwie śródlądowym
    Art. 8. 1. Zabrania się połowu ryb:
    11) więcej niż dwiema wędkami jednocześnie, a w wypadku ryb
    łososiowatych i lipieni - więcej niż jedną wędką,

    i dalej:
    Art. 27. 1. Kto:
    2) dokonując amatorskiego połowu ryb narusza zakazy określone w art. 8
    ust 1 pkt 1-4 i pkt 11-13,
    - podlega karze grzywny.

    W "taryfikatorze"
    ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW
    z dnia 24 listopada 2003 r.
    w sprawie wysokości grzywien nakładanych w drodze mandatów karnych za
    wybrane rodzaje wykroczeń
    (Dz. U. z dnia 8 grudnia 2003 r.)
    4) łososiowatych i lipieni - więcej niż jedną wędką - 200zł

    Nie ma słowa o połowach na więcej niż 2 wędki (nie lipieni i nie
    łososiowatych)

    I teraz pytanie: Na ile Policjant lub Strażnik Rybacki ma wystawić mandat?

    Bardzo proszę o odpowiedź i oczywiście podstawę prawną.

    Dziękuję

    Rafał

  • 2. Data: 2007-08-08 16:20:30
    Temat: Re: Wysokość mandatu
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Rafał" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > I teraz pytanie: Na ile Policjant lub Strażnik Rybacki ma wystawić mandat?
    >
    > Bardzo proszę o odpowiedź i oczywiście podstawę prawną.

    Wykroczenia nie objęte taryfikatorem- 20-500 zł.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 3. Data: 2007-08-08 19:03:13
    Od: Rafał <r...@n...pl>

    Nostradamus napisał(a):
    > Użytkownik "Rafał" <r...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Wykroczenia nie objęte taryfikatorem- 20-500 zł.

    Dzięki.
    A możesz podpowiedzieć skąd ten zakres 20-500? to jest jakieś
    rozporządzenie?

    Rafał