  • 191. Data: 2007-08-11 22:55:34
    Temat: Re: Wegetarianie a wojsko
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 11 sierpnia 2007 23:30
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <d...@n...lechistan.com>):

    > Ty masz nieźle nas*.*ne w głowie... Tobie się wydaje, że wegetarianie to
    > jakieś bojówki, które odbierają spragnionym padliny mięcho od ust?

    Niestety czasami tak... Mam takiego dalszego znajomego, co z dumą opowiadał,
    jak do pobliskich sklepów z mięsem wrzucali śmierdzące bomby....

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 192. Data: 2007-08-12 00:35:17
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Sun, 12 Aug 2007 00:55:34 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > jak do pobliskich sklepów z mięsem wrzucali śmierdzące bomby....

    I przebijaly ten smrod z miesnego???
    --
    marcin

  • 193. Data: 2007-08-12 16:36:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wrak Tristana wrote:

    > Niestety czasami tak... Mam takiego dalszego znajomego, co z dumą opowiadał,
    > jak do pobliskich sklepów z mięsem wrzucali śmierdzące bomby....

    Wobec tego wszyscy chrześcijanie to mordercy ;-> Patrz: krucjaty i
    konkwista ;->

    Swoją drogą to przyciągasz dziwnych znajomych...

  • 194. Data: 2007-08-12 18:15:49
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 12 sierpnia 2007 18:36
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h...@n...lechistan.com>):

    > Wobec tego wszyscy

    Napisałem _czasami_

    > Swoją drogą to przyciągasz dziwnych znajomych...

    Jesteś za głupi żeby przeżyć bez osobistych wycieczek?

  • 195. Data: 2007-08-12 19:40:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wrak Tristana wrote:

    > Napisałem _czasami_

    Czasami to blondynki popełniają morderstwa ;)

    > Jesteś za głupi żeby przeżyć bez osobistych wycieczek?

    Dziwny znajomy? Dziwny. Twój? Twój. CBDO

  • 196. Data: 2007-08-13 08:39:32
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 11 Aug 2007 23:30:51 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ty masz nieźle nas*.*ne w głowie... Tobie się wydaje, że wegetarianie to
    > jakieś bojówki, które odbierają spragnionym padliny mięcho od ust?

    Ja? Ależ skąd - mam w pracy kolegę który nie je mięsa - fajny gość.
    Na stołówce też nie narzekam że na 3 dania obiadowe jedno jest zawsze
    wegetariańskie. Wkurza mnie tylko jak danie mięsne jest z grzybami których
    nie cierpię (nie jestem w stanie ich fizycznie przełknąć ze względu na
    smak) - ale afery z tego nie robię - moja fobia i trzymam ją dla siebie ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 197. Data: 2007-08-13 14:53:13
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Wrak Tristana pisze:

    > U nas w szkole ani jednego nie ma.

    U mnie w szkole mieli harcówkę w... podziemiu. Może to coś znaczy ? ;)
    Do dzisiaj znam masę harcerzy i muszę przyznać, że teraz funkcjonują na
    zasadzie samorządów. Te drużyny które same coś potrafią zdziałać
    istnieją. Te, które liczą na wsparcie związku już dawno padły. Każdy
    orze jak może...

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio