  • 21. Data: 2010-09-12 12:01:02
    Temat: Re: Umowa przyniesiona przez kuriera i niemożność jej przeczytania przed podpisaniem
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-12 11:52, witek pisze:

    > a kumpel po wyjściu z pierdla da ci w morde.

    Nie znajdą go, to przecież oczywiste.

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2010-09-12 12:03:24
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 12 Sep 2010 13:56:40 +0200, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    >Albo TP zazada zwrotu ulgi bo umowa byla na przedluzenie neo na
    >warunkach promocyjnych a skoro podpisala osoba nieupowazniona tzn ze
    >obowiazuje stara umowa ktora przeszla "na czas nieokreslony" po
    >kosmicznych stawkach.
    Autokorekta slowa "ulgi": TP zazada zwrotu roznicy miedzy kwota
    zaplacona wg nowych (niewaznych) stawek a kwota wymagana w pierwotnej
    umowie po zakonczeniu okresu promocyjnego

    WAM

  • 23. Data: 2010-09-12 12:11:32
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 12 Sep 2010 10:14:58 +0200, "grupy dyskusyjne"
    <o...@h...pl> wrote:

    >Miała rację, gdyż od tak podpisanej umowy zawsze masz prawo odstąpić bez
    >żadnych konsekwencji.
    Zawsze? Niekonsument tez? Na jakiej podstawie?

    WAM

  • 24. Data: 2010-09-12 12:13:09
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości grup
    > po co?
    > nie prosciej poprosic, zeby ci wczesniej pdf-a przysłali.
    > Potem pozostaje rzucić okiem, czy pdf wygląda tak samo jak umowa, którą ma
    > kurier.

    Później w umowie dodadzą lub czasopisma i nie możesz tego nie zauważyć.

  • 25. Data: 2010-09-12 12:24:57
    Od: "oporny" <o...@h...pl>

    > Nie znajdą go, to przecież oczywiste.

    Witek doniesie.

  • 26. Data: 2010-09-12 12:30:24
    Od: "oporny" <o...@h...pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Dlatego jak juz napisalem wtedy mi nie przeszkadzalo ze aneks podpisal
    > ktos kto nie mial umocowania poniewaz zalezalo mi na warunkach z

    Także wtedy, gdy umowę podpisano po wysłaniu przez ciebie oświadczenia o nie
    przedłużaniu, czyli umowę ci 'wcisneli' po otrzymaniu tego oświadczenia, a
    tak tepsa zwykle postępuje? Jesteś pewny tego co wyżej napisałeś? Można tak
    generalizować? Zawsze mogą być inne wypadki / przypadki.

  • 27. Data: 2010-09-12 12:35:17
    Od: "oporny" <o...@h...pl>

    > Doświadczenia z ostatniego roku: zakładane konto w mbanku, kilka razy
    > przenoszony numer GSM, w żadnym przypadku kurierom nie chciało się nawet
    > poprosić o dowód. Procedura potwierdzania tożsamości osoby przez kuriera
    > jest dziurawa jak szwajcarski ser. Śmiem twierdzić, że w ogóle jej nie ma.

    Ale umowa pomiędzy kurierem i tepsą, w kwestii odpowiedzialności kuriera,
    już tak dziurawa być nie musi i ty możesz dostać zwrot od tepsy zanim kurier
    zapłaci tepsie za swoje błędy.

    > Testowane w DHL i Siódemce.

    Śmiem wątpić by u innych było inaczej.

  • 28. Data: 2010-09-12 12:40:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-12 14:35, oporny pisze:

    > wiadomości news:i6ifcp$1po$1@news.onet.pl...

    > Ale umowa pomiędzy kurierem i tepsą, w kwestii odpowiedzialności

    Dziura w procedurach w przypadku umów z bankami to większe
    niebezpieczeństwo niż jakieś odszkodowania miedzy stronami umowy.

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2010-09-12 14:55:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/12/2010 7:01 AM, Liwiusz wrote:

    > Nie znajdą go, to przecież oczywiste.

    bardziej oczywistym jest, ze raczej go znajda

  • 30. Data: 2010-09-12 14:55:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/12/2010 7:13 AM, qwerty wrote:
    > grup dyskusyjnych:i6i68p$6ps$...@i...gazeta.pl...
    >
    > Później w umowie dodadzą lub czasopisma i nie możesz tego nie zauważyć.

    i sądzisz, że firmom będzie się chciało w coś takiego bawić.