  • 31. Data: 2010-09-12 15:07:59
    Temat: Re: Umowa przyniesiona przez kuriera i niemożność jej przeczytania przed podpisaniem
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-12 16:55, witek pisze:

    > bardziej oczywistym jest, ze raczej go znajda

    Jak?

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2010-09-12 15:17:17
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-09-12 16:55, witek pisze:
    > i sądzisz, że firmom będzie się chciało w coś takiego bawić.

    Tak samo jak im się nie będzie chciało bawić w wysyłanie .pdf

    Jak zwykle nie odnosisz się do polskich realiów. W Polsce albo
    podpisujesz umowę jak dają albo nie podpisujesz (zwłaszcza w przypadku
    telefonów, banków), bo i tak konkurencji w zasadzie nie ma, jest albo
    monopol albo oligopol. Nikt nie będzie szedł na indywidualne odstępstwa
    jak wysyłanie w .pdf. Wzory dokumentów są oczywiście na stronach
    internetowych konkretnych firm, ale bardzo często jakimś dziwnym trafem,
    zdarza się że egzemplarz, który otrzymujemy ma "omyłkowo" zakreślone
    wyrażenie zgody na wszelkie możliwe spamy, płatne ubezpieczenia (banki) itp.

    --
    Mithos

  • 33. Data: 2010-09-12 15:55:17
    Od: Kotlet Mielony <m...@m...mail>

    W dniu 2010-09-12 12:52, mvoicem pisze:

    > Dodajmy że to nie dotyczy umów "na firmę".

    > Tak właśnie jest. Ja w takich sytuacjach w umowie szybko staram się
    > wyszukać okresy wypowiedzenie, kary umowne, oświadczenia o przetwarzaniu
    > danych osobowych i klauzule o odstąpieniu od umowy.
    >
    > Co mi zajmuje kilka cennych dla kuriera minut i się biedak już irytuje.

    oniektore firmy twierda ze nie od aneksow do umowy bo to ni ejest
    zawarcie umowy a zmiana warunków istniejacej

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    / - rewelacja !

  • 34. Data: 2010-09-12 17:47:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/12/2010 10:17 AM, Mithos wrote:

> [...]
    > zdarza się że egzemplarz, który otrzymujemy ma "omyłkowo" zakreślone
    > wyrażenie zgody na wszelkie możliwe spamy, płatne ubezpieczenia (banki)

    ty to jakiś pechowy jesteś w takim razie.

  • 35. Data: 2010-09-12 23:09:25
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Sun, 12 Sep 2010 09:46:14 +0200, RadoslawF napisał(a):

    /.../Merketoidy wysyłając takie umowy liczą że
    > jakiś procent ludzi podpisze w ciemno nie chcąc robić komuś problemów
    > czy nieprzyjemności.

    Marketoidy przecież są inna firmą niż kurierska.
    2. A jakby przestudiował i podpisał? Kto ma taką umowę niech wskanuje i
    poczytamy, czy są spiski.
    To raczej kurier miał gdzieś.

  • 36. Data: 2010-09-12 23:11:24
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Sun, 12 Sep 2010 11:08:56 +0200, Michal Jankowski napisał(a):
    /.../

    > Taaa, zwłaszcza jak umowa jest na firmę.

    Ale była na osobę...
    Firma niech ruszy zwłoki do salonu.

  • 37. Data: 2010-09-12 23:13:09
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Sun, 12 Sep 2010 04:52:44 -0500, witek napisał(a):
    /.../

    > a kumpel po wyjściu z pierdla da ci w morde.
    Chłopak ma rację, zdarzają się chryje jak np. mąż podpisze, albo córka.
    Czasem kurier odpuszcza.

  • 38. Data: 2010-09-12 23:17:13
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Sun, 12 Sep 2010 17:55:17 +0200, Kotlet Mielony napisał(a):
    /.../
    > oniektore firmy twierda ze nie od aneksow do umowy bo to ni ejest
    > zawarcie umowy a zmiana warunków istniejacej

    Kotlet zwrócił uwagę na ważną okoliczność.

  • 39. Data: 2010-09-13 00:11:58
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-13 01:09, Smok Eustachy pisze:
> [...]
    >>
    > Marketoidy przecież są inna firmą niż kurierska.
    > 2. A jakby przestudiował i podpisał? Kto ma taką umowę niech wskanuje i

    Kurier przy każdym podpisywaniu umowy prosi o dowód osobisty i sprawdza,
    czy dane się zgadzają. Kurierzy są raczej dobrze przeszkoleni w tych
    sprawach. Np. z Orange to zawsze przyjeżdża ten sam kurier i on już
    dobrze wie co robić i jeszcze zawsze potrafi wyjaśnic jak ktoś ma jakieś
    wątpliwości.

    --
    animka

  • 40. Data: 2010-09-13 07:56:37
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > czujność jest wskazana
    > Warto czytać zanim się podpisze.
    > Ale treśc umowy można spokojnie przestudiować wcześniej.

    Zgadza się - taka forma jest dobra, do tego, by wiedzieć, czy dobrze się
    robi podpisując umowe - do przemyślenia, jednak ta przyniesiona może być
    inna od tej przysłanej e-mailem i choćby z tego powodu warto przeczytać.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl