  • 1. Data: 2010-09-11 09:01:59
    Temat: takie tam
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Sędzia do oskarżonego:
    - Czy przyznaje się pan do winy?
    - Nie, wysoki sądzie. Mowa mego obrońcy i zeznania świadków przekonały mnie,
    że jestem niewinny

    Icek

  • 2. Data: 2010-09-11 09:30:36
    Temat: Re: takie tam
    Od: PlaMa <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl>

    Icek pisze:
    > Sędzia do oskarżonego:
    > - Czy przyznaje się pan do winy?
    > - Nie, wysoki sądzie. Mowa mego obrońcy i zeznania świadków przekonały mnie,
    > że jestem niewinny

    A to te pytanie nie jest zadawane na samym początku, przed zeznaniami
    świadków i działaniami prawników? :)

  • 3. Data: 2010-09-11 10:27:14
    Od: mi <m...@o...pl>

    Icek wrote:
    > Sędzia do oskarżonego:
    > - Czy przyznaje się pan do winy?
    > - Nie, wysoki sądzie. Mowa mego obrońcy i zeznania świadków przekonały mnie,
    > że jestem niewinny

    Jako, że o przyznanie oskarżony jest pytany na otwarciu sprawy a nie
    przed zamknięciem to w II PRL wygląda to raczej tak:
    - Jestem niewinny, nic takiego nie zrobiłem!
    - Dobra, dobra, zaraz czegoś poszukamy. Jak nie jedno to może coś innego
    znajdziemy.

    W II PRL wielu sędziów czuje się niczym sędziowie stalinowscy, którzy
    mają współdziałać z prokuratorem "w celu obiektywnego ustalenia winy
    oskarżonego".

    mi, który został nieprawomocnie przez arogancką mendę z fioletowym
    żabotem skazany nieprawomocnie z naruszeniem prawa, za co ma nadzieję
    dostała wytyk.

  • 4. Data: 2010-09-11 19:06:16
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    > W II PRL wielu sędziów czuje się niczym sędziowie stalinowscy, którzy mają
    > współdziałać z prokuratorem "w celu obiektywnego ustalenia winy
    > oskarżonego".

    I dotego obecni sędziowie są nietykalni, więc jeśli nawet wezmą łapówkę to i
    tak nic
    im nie można zrobić (a mieli przez to być nieprzekupni),
    i maja dożywotnie koryto (to określenie dla tych co nie zasługują na
    miano sędziego).

    Żenada

  • 5. Data: 2010-09-11 20:43:01
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-11 21:06, Zygmunt pisze:

> [...]
    > im nie można zrobić (a mieli przez to być nieprzekupni),
    > i maja dożywotnie koryto (to określenie dla tych co nie zasługują na

    No i prawnicy jacy są, jak zaczynają, to normalnie aż ręce opadają:

    Potencjalny klient otrzymuje swoiste CV prostytutki. Kobiety, które chcą
    pracować jako lunch-prostytutki szukają określonego klienta - minimum po
    studiach magisterskich, często po MBA, z tytułami naukowymi, na
    stanowisku, czasem z zagranicy - same więc muszą prezentować wysoki
    poziom usług i często swoją ofertę przedstawiają w łatwy do odbioru dla
    menedżera sposób, czyli jako ofertę handlową. W mailu zwrotnym oprócz
    zdjęcia pojawiają się więc takie informacje jak ( podajemy przykład
    oryginalnego listu jaki otrzymaliśmy w odpowiedzi na nasz mail,
    napisaliśmy, że jesteśmy zainteresowani ofertą towarzyską, anons był
    umieszczony na Trojmiasto.pl):
    ,,Sabina, lat 20, włosy blond (nie farbowane), 178 cm wzrostu, miseczka
    C, w trakcie studiów prawniczych (Uniwersytet im. Mikołaja Kopernika) -
    w przyszłości chcę być radcą prawnym lub pracować w zarządzie dużej
    spółki, zainteresowania: psychologia, długie rozmowy, filmy Woody
    Allena, Tatry. Języki: angielski bardzo dobry. Cena - 500 zł za jedno
    tradycyjne spotkanie (1 - 2 godziny), dodatki na życzenie klienta - 500
    zł (tu proszę podać, cena do uzgodnienia). Gwarantuję satysfakcję,
    wygodę, odprężenie, dyskrecję, kosmetyki najwyższej jakości, mieszkanie
    znajduje się w dzielnicy willowej, jest garaż, tylko w godzinach od 11
    do 16 (poniedziałki i piątki, od 13 do 14 (wtorki, środy, czwartki) ".
    http://praca.wp.pl/kat,18453,title,Wieczorem-przykla
    dny-maz-w-czasie-pracy,wid,12641960,wiadomosc.html

    --
    animka

  • 6. Data: 2010-09-12 12:35:54
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 11-09-2010 11:30, PlaMa pisze:

    > A to te pytanie nie jest zadawane \

    TO pytanie.

    Na nieznajomość gramatyki nie ma żadnego zgrabnego określenia z dys- na
    początku, to się nazywa po prostu nieuctwo.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 7. Data: 2010-09-13 08:20:22
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > I dotego obecni sędziowie s? nietykalni, więc je?li nawet wezm? łapówkę to
    > tak nic

    w najgorszym przypadku przeniesie sie do adwokatury ale to 1 na milion

    a CBA jak wykryje, ze sedzia bioerze lapowki to zawinie dajacego zanim on
    da, zeby nie trzeba bylo zawijac sedziego

    Icek