  • 41. Data: 2010-09-13 08:05:30
    Temat: Re: Umowa przyniesiona przez kuriera i niemożność jej przeczytania przed podpisaniem
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > i sądzisz, że firmom będzie się chciało w coś takiego bawić.

    Widzisz, są na rynku takie, którym chce się bawić.... Niestety
    doświadczenie osobiste i proponuję wszystkim uważać na propozycje z
    infolinii dialogu...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 42. Data: 2010-09-13 16:02:50
    Od: Kotlet Mielony <m...@m...mail>

    W dniu 2010-09-12 14:13, qwerty pisze:
    > grup dyskusyjnych:i6i68p$6ps$...@i...gazeta.pl...
    >
    > Później w umowie dodadzą lub czasopisma i nie możesz tego nie zauważyć.

    no to bedzie oszustwo, a to chyba nie ma znaczenia przy tym czy kupowala
    firma czy osoba fizyczna nie prowadzaca DG

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    / - rewelacja !

  • 43. Data: 2010-09-14 09:53:19
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 12 Sep 2010 14:30:24 +0200, "oporny"
    <o...@h...pl> wrote:

    >Także wtedy, gdy umowę podpisano po wysłaniu przez ciebie oświadczenia o nie
    >przedłużaniu, czyli umowę ci 'wcisneli' po otrzymaniu tego oświadczenia, a
    >tak tepsa zwykle postępuje? Jesteś pewny tego co wyżej napisałeś? Można tak
    >generalizować? Zawsze mogą być inne wypadki / przypadki.
    Tak, jestem pewny ze mi to nie przeszkadzalo.
    Jestem rowniez pewny ze nie wysylalem oswiadczenia o nie przedluzaniu
    i nie wciskano mi umowy.
    Sam chcialem ja przedluzyc aby nie placic po kosmicznych stawkach.

    WAM