  • 21. Data: 2005-08-14 18:10:29
    Temat: Re: Trudna sprawa
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Adamus" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:ddnkug$j27$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > siarap !

    Co, matką karmiącą zostałes ?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 22. Data: 2005-08-14 18:12:34
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Marqvs" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ddnnl3$iv8$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > No to zajebiscie. Teraz jakis przyszly ojciec jak to przeczyta powinien
    > narobic 10-cioro dzieci. A potem jak dorosna to beda mu placici czynsz i
    > bedzie zbijał niezła kase. I nie bedzie musial pracowac bo dostanie
    > 10-krotny czynsz od dzieci-lokatorów. Zyc nie umierac i w dodatku narobic
    > mnostwo dzieci. Jak widac bedzie to niezly interes.

    Nie dziesieciokrotny, tylko PODZIELONY na 10 osób. A raczej 11 - bo on sam
    tez ma obowiazek w czynszu partycypowac.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 23. Data: 2005-08-14 18:15:57
    Od: "ania " <a...@g...pl>

    Miałam na mysli, że np. syn płaci jakąś część czynszu. Ale wynikałoby to z
    uzgodnień. Wiesz, takich normalnych między rodzicami a dzieckiem, np.
    dziecko daje 150 zł. na koszty utrzymania mieszkania. Takiej kwoty nie da się
    wyegzekwować na drodze egzekucyjnej bez wcześniejszego wyroku sądu. Więc bez
    obaw, że znienacka komrnik zapuka do drzwi. A tak swoją drogą to
    rzeczywiście bardzo trudna sprawa, szczególnie, że nie ma chętnych do ugody,
    jak sądzę. Co ten ojciec taki wredny?? A.

  • 24. Data: 2005-08-14 18:39:03
    Od: "Marqvs" <g...@o...pl>

    A tak swoją drogą to
    > rzeczywiście bardzo trudna sprawa, szczególnie, że nie ma chętnych do
    > ugody,
    > jak sądzę. Co ten ojciec taki wredny?? A.

    Nie wiem czego taki wredny az tak sie tym nie moge interesowac. Nie bywam
    tam w domu i naocznym swiadkiem nie jestem. Moge tylko przypuszczac ze stary
    "szykuje" mieszkanie dla jego 20-letniego mlodszego brata ktory za pare
    m-cy ma sie zenic ( nie wiem czy to do konca prawda). Jakby nie było to sa
    sytuacje trudne az znam przypadki gdzie w takich sytuacjach lub podobnych
    syn przejmował kontrole nad sytuacja.

  • 25. Data: 2005-08-14 18:39:58
    Od: "Marqvs" <g...@o...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Nie dziesieciokrotny, tylko PODZIELONY na 10 osób. A raczej 11 - bo on sam
    > tez ma obowiazek w czynszu partycypowac.

    A skad wiesz ze podzielony?? A moze zazyczy sobie stawke od osoby x10? Co
    nie moze tak zrobic?? Przeciez jest wlascicielem mieszkania.

  • 26. Data: 2005-08-14 19:33:57
    Od: "ania " <a...@g...pl>

    Miałam na mysli, że np. syn płaci jakąś część czynszu. Ale wynikałoby to z
    uzgodnień. Wiesz, takich normalnych między rodzicami a dzieckiem, np.
    dziecko daje 80 lub 150 zł. na koszty utrzymania mieszkania. Takiej kwoty

  • 27. Data: 2005-08-14 19:40:44
    Od: "ania " <a...@g...pl>

    Użytkownik "ania " <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Wymeldowanie może odbyć się na podstawie postępowania
    administracyjnego. Ale
    > wtedy trzeba udowodnić, że dana osoba nie przebywa pod danym adresem.

    Zameldowanie lub nie danej osoby nie rodzi żadnego prawa do pobytu w
    lokalu. To są dwie zupełnie niezależne kwestie.

    Nie piszę o tym czy zameldowanie rodzi prawa czy nie, piszę o
    administracyjnym postępowaniu dotyczącym wymeldowania. Jedno jest bezsporne,
    administracyjnie nie uzyska się takiej decyzji, jeżli ktoś przebywa w
    miejscu zameldowania.

  • 28. Data: 2005-08-14 21:13:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]

    narobic
    > mnostwo dzieci. Jak widac bedzie to niezly interes.

    Ależ ja tu nic ciekawego nie wymyśliłem. Mamy wolny rynek. Syn może
    uznać, że czynsz u starego jest za wysoki i się wyprowadzić do hotelu.

  • 29. Data: 2005-08-14 21:14:08
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:ddo6b5$hge$1@inews.gazeta.pl,
    ania <a...@g...pl> napisał/a:
> [...]
    > znienacka komrnik zapuka do drzwi. A tak swoją drogą to rzeczywiście
    > bardzo trudna sprawa, szczególnie, że nie ma chętnych do ugody, jak

    1. Naucz się cytować.
    2. Jasne - tatuś wredny, bo przecież powinien przez całe życie utrzymywac
    synusia nieroba, placić za niego czynsz i gnieździć sie z nim w jednym małym
    mieszkanku, żeby na newsach o nim dobrze pisali...

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Ludzie mali popełniają głupstwa. Ludzie wielcy popełniają błędy.

  • 30. Data: 2005-08-14 21:15:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    bezsporne,
    > administracyjnie nie uzyska się takiej decyzji, jeżli ktoś przebywa w

    Oczywiście, ze się nie uzyska. na zdrowy rozsądek, to przecież ta
    procedura jest w celu doprowadzenia stanu prawnego do faktycznego, a nie
    odwrotnie.