    From: "ania " <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Trudna sprawa
    Date: Sun, 14 Aug 2005 19:33:57 +0000 (UTC)

    Miałam na mysli, że np. syn płaci jakąś część czynszu. Ale wynikałoby to z
    uzgodnień. Wiesz, takich normalnych między rodzicami a dzieckiem, np.
    dziecko daje 80 lub 150 zł. na koszty utrzymania mieszkania. Takiej kwoty
    nie da się wyegzekwować na drodze egzekucyjnej bez wcześniejszego wyroku
    sądu. Więc bez obaw, że znienacka komrnik zapuka do drzwi. A tak swoją drogą
    to rzeczywiście bardzo trudna sprawa, szczególnie, że nie ma chętnych do
    ugody, jak sądzę. Co ten ojciec taki wredny?? A.