  • 1. Data: 2005-08-12 20:32:31
    Temat: przykład pisma reklamacyjnego
    Od: "marcinek" <m...@g...pl>

    szukam przykładu pisma reklamującego wadliwy towar

    w skrócie ma notbook, uszkodzony jest w nim modół wifi, chcę żeby mi go
    wymienili z tytułu rękojmi ( niezgodnośc towaru z umowa) na nowy

    chciałbym ich o tym poinformować w oficjalny sposób ale nie bardzo wiem co
    musi zawierać takie pismo

    może ktoś wie gdzie mogę znaleść coś takiego????

  • 2. Data: 2005-08-12 23:03:56
    Temat: Re: przykład pisma reklamacyjnego
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > w skrócie ma notbook, uszkodzony jest w nim modół wifi, chcę żeby mi go
    > wymienili z tytułu rękojmi ( niezgodno?c towaru z umowa) na nowy

    Nie istnieje cos takiego jak modół wifi.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-08-12 23:39:07
    Od: PiotrekS <c...@c...pl>

    Dnia Sat, 13 Aug 2005 01:03:56 +0200, KrzysiekPP <k...@n...op.pl>
    napisał(a):

    >Nie istnieje cos takiego jak modół wifi.

    to może moduł ;)
    Poland is Mexico in Europe
    Kontakt ze mną: http://tinyurl.com/ckx5n zmień lp na pl

  • 4. Data: 2005-08-13 05:14:35
    Od: "Lookasik" <l...@o...pl>

    $...@n...news.tpi.pl...
    > szukam przykładu pisma reklamującego wadliwy towar
    >
    > w skrócie ma notbook, uszkodzony jest w nim modół wifi, chcę żeby mi go
    > wymienili z tytułu rękojmi ( niezgodnośc towaru z umowa) na nowy

    po pierwsze pierwszenstwo ma naprawa dopiero gdy utrudniona lub niemozliwa
    jest naprawa wchodzi w gre wymiana

    po drugie jesli chodzi o pismo to naprawde nie ma nad czym sie rozwodzic..
    piszesz co sie spiepszylo i tyle

    pozdrawiam
    Łukasz

  • 5. Data: 2005-08-13 07:58:19
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Lookasik napisał(a):
    > po pierwsze pierwszenstwo ma naprawa dopiero gdy utrudniona lub
    niemozliwa
    > jest naprawa wchodzi w gre wymiana

    Na jakiej podstawie tak twierdzisz?
    Przecież żądanie wymiany i naprawy to równorzędne uprawnienia, a wybór
    przysługuje kupującemu.

    KG

  • 6. Data: 2005-08-13 08:06:23
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Nie istnieje cos takiego jak modół wifi.

    nie istnieje, bo się ószkodził :-D

    pozdr.

    ms

    --
    w adresie e-mail zamień wodę na tlen.

    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 7. Data: 2005-08-13 08:15:58
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > szukam przykładu pisma reklamuj?cego wadliwy towar
    >
    > w skrócie ma notbook, uszkodzony jest w nim modół wifi, chcę żeby mi go
    > wymienili z tytułu rękojmi ( niezgodno?c towaru z umowa) na nowy

    Minelo juz 6 miesiecy od daty zakupu ? Jesli tak, to sprzedawca rządzi
    ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 8. Data: 2005-08-13 08:45:48
    Od: "tomaszgebala" <t...@p...onet.pl>

    np.....

    REKLAMACJA

    W dniu 09 września 2003 roku nabyłem Bezprzewodowy czajnik elektryczny ROMIX
    CK20. W dniu 02 grudnia 2003 roku stwierdziłem niezgodność towaru z umową
    polegającą na braku działania grzałki czajnika co dyskwalifikuje użyteczność
    produktu. Ponieważ nie-zgodność stwierdziłem przed upływem 6 m-cy od daty
    wydania towaru domniemywam, że istniała ona w chwili wydania towaru.
    W związku z powyższym, zgodnie z art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o
    szcze-gólnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego
    (Dz.U. Nr 141, poz. 1176), proszę o wymianę czajnika na nowy.

    Z poważaniem

    --

    Tomasz Gębala
    =============================

  • 9. Data: 2005-08-13 08:46:14
    Od: "tomaszgebala" <t...@p...onet.pl>

    LUB.....

    Miejscowość, data

    Imię i nazwisko konsumenta
    Adres zamieszkania

    Nazwa sprzedawcy
    Adres sprzedawcy

    REKLAMACJA

    W dniu ........................... (dzień, miesiąc, rok) nabyłem/am
    ................................. (oznaczenie towaru). W okresie
    .................... stwierdziałem/am niezgodność towaru/usługi z umową
    polegającą na ....................................................
    (opisać usterkę/niezgodność).
    W związku z tym, że (należy wskazać jedną z poniższych przyczyn):
    § naprawa albo wymiana towaru są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów,
    § sprzedawca nie wymienił rzeczy na wolną od wad lub rzeczy nie naprawił w
    odpowiednim czasie,
    § wymiana lub naprawa narażałaby kupującego na znaczne niedogodności,

    zgodnie z art. 8 ust. 4 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach
    sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz.
    1176), odstępuję od umowy i żądam zwrotu zapłaconej ceny/ żądam obniżenia ceny o
    ................. zł

    Podpis konsumenta

    --

    Tomasz Gębala

  • 10. Data: 2005-08-13 13:03:50
    Od: "marcinek" <m...@g...pl>

    Użytkownik "tomaszgebala" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poz.
    > 1176), odstępuję od umowy i żądam zwrotu zapłaconej ceny/ żądam obniżenia

    i o to mi chodziło

    wielkie dzieki

    pozdrawiam