  • 1. Data: 2005-08-13 08:46:25
    Temat: Czy nalezy się zwrot pieniędzy za zapłacone wczasy?
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    Witam

    Wykupiłem wczasy w ośrodku wypoczynkowym. Zapłaciłem w ośrodku po przybyciu na
    miejsce bez żadnej umowy pisemnej. Po 4 dniach pobytu okazało się ze jedzenie
    jest jak dla świń ( w lokalnej jadalni), sanitariaty są popsute itp.
    Postanowiłem wracać. Czy nalezy mi się zwrot za niewykorzystany czas ?
    Zapłaciłem za 14 dni, byłem 4. Czy isnieje na to jakiś przepis, na który
    mógłbym się powołać przy rozmowie z recepcją? Bardzo proszę o pomoc.

    Piotr