  • 1. Data: 2005-08-12 23:34:18
    Temat: opłata za wodę
    Od: " Tomasz " <t...@p...onet.pl>

    Cześć.

    W lipcu, podczas mojej nieobecności w mieszkaniu miały miejsce odczyty stanów
    wodomierzy i na podstawie tych odczytów wystawiano rozliczenie za wodę.
    Ze wzglęu na okres wakacyjny nie było mnie, więc zostałem pominięty podczas
    rozliczania.
    Prawdopodobnie zapłacę za 2 kwartały po następnym rozliczeniu. I moje pytanie:
    czy spółdzielnia ma prawo policzyć mi całe 2 kwartały w wyższej cenie, jeżeli
    podwyżka miała miejsce po pierwszym kwartale i inni mieszkańcy płacą więcej
    tylko za drugi kwartał ?

    Poprzednio już mi tak policzyli. Co więcej wtedy dokonali u mnie odczytów tylko
    chyba zapomnieli dostarczyć rachunek. Policzyli mi za 6 miesięcy i calość po
    nowych stawkach.
    Rachunki często "wsadzają w drzwi", więc mogą łatwo zaginąć i nie ma żadnego
    potwierdzenia czy odebrano czy nie.

    Pozdrawiam,
    Tomasz.

  • 2. Data: 2005-08-13 20:48:16
    Temat: Re: opłata za wodę
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " Tomasz " <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:14f6.000002bf.42fd31f9@newsgate.onet.pl...

    Najprawdopodobniej przeliczą Ci zużycie proporcjonalnie do poprzedniego
    zużycia.