  • Data: 2005-10-13 01:52:08
    Temat: Re: Supermarket i wypadek
    Od: nemo <m...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Renata Gołębiowska wrote:

    > Zamaskowana była?
    >
    > Renata

    Dla zaistnienia odpowiedzialnosci cywilnej nie potrzeba maskowac.
    Wystarzczy niedlabstwo. Jezeli sklep powinien byl przewidziec ze
    stawianie za rogiem drabiny spowoduje wypadek, to przyjal na siebie
    odpowiedzialnosc. Chcial czy nie chcial.

    Dodajmy, ze sklepy kupuja drabiny o zwiekszonej stabilnopsci dla
    pracownikow, wlasnie dla zwiekszenie bezpieczenstwa i unikniecia kosztow
    odpowiedzialnosci cywilnej.

    Pewnie chodzi o jakiegos gamonia z duza drabina.