  • Data: 2005-10-13 02:18:07
    Temat: Re: Supermarket i wypadek
    Od: nemo <m...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Dziecko czy niewidomy mogą równie dobrze wpaść na półkę.

    I dlatego da sie to przewidziec w normalnych warunkach prowadzenia
    sklepu i dlatego polki sklepowe nie maja ostrych kantow. Proste?

    Czy da s \ie przewidziec postawienie drabiny w miejscu przechodzenia
    niespodziewajacych sie klientow sklepu?

    Tak/nie?

    > A co ze stojącymi samopas półkami?

    Jezeli beda stwarzaly *przewidywalne* niebezpieczenstwo, to sklep
    odpowiada. Ba, nie musi to byc sklep. Wystarczy ciec i jego pracodawca

    > A mówią, że to ja jestem pieniacz...

    Co widzisz pieniaczego w zadaniu zapewnienia *minimum bezpieczenstwa* ?