  • Data: 2005-10-13 01:48:16
    Temat: Re: Supermarket i wypadek
    Od: nemo <m...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > nie wiem czy dobrze zrozumialem, stała drabina a on prosto w nia wlazl
    > lamiac reke i teraz chce za to odszkodowania tak?
    >
    > P.

    Przeciez pisze ze na pozostawiona drabine. Czyli jakis gamon dopuscil
    sie niedbalstwa powodujac szkode. Przeciez nie wpadlby na widoczna
    drabine ktora odgrodzono przed przypadkowymi przechodniami lub przed
    ktora postwawiono widoczne i adekwatne ostrzezenie.

    Wiec co dziwnego ze odszkodowaniu? Dlaczego klienci maja placic za
    lekarzy skoro sklep prowadzi biznesy?