  • 1. Data: 2024-05-22 16:32:34
    Temat: Re: siad
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 May 2024 14:44:34 +0200, Olin wrote:
> [...]
    > poseł Konfederacji Ryszard Wilk.
    >
    > Funkcjonariusze zadzwonili do brata posła, żeby ten zabrał go do domu. Z
    > naszych informacji wynika, że czekając na transport, poseł wpadł w szał,
    > zaczął wymachiwać rękami i wyzywać policjantów: "robicie ze mnie pajaca,
    > skurw..., kurw..., narażacie się na śmieszność, będziecie rozliczeni, siad" -
    > krzyczał i próbował uciec z radiowozu.
    >
    > Na wrzaskach się nie skończyło. W pewnym momencie Wilk miał się rzucić na
    > jednego z funkcjonariuszy i zerwać z jego munduru pagon oraz kamerę.
    >
    > W końcu po posła przyjechali brat z ojcem i zabrali go do domu."

    osel-konfederacji-krzyczal-do-policjantow-skurw-kurw
    .html

    > No ładnie wywracają stolik.

    Siad siadem, ale czy policjanci nie nadużyli uprawnień? :-)

    Co to miało być i na jakiej podstawie? :-)

    A czy poseł ma prawo zabezpieczyć kamerę do wyjaśnienia ? :-)

    J.

  • 2. Data: 2024-05-22 19:10:54
    Temat: Re: siad konfederacyjny w Gazetce Podwójnie WYBORCZEJ
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 May 2024 16:46:58 +0200, A. Filip wrote:

    osel-konfederacji-krzyczal-do-policjantow-skurw-kurw
    .html

    > Poseł PO czy poseł konfederacji?
    > Są wybory, jest Gazeta Podwójnie Wyborcza.
    >
    > Raczej nie kłamią (skazywalnie) ale kolejne GW prawdy etapu na miarę
    > dziecka Leppera, zgwałcenia prostytutki albo *POMÓWIENIA* kapelana
    > Solidarności o pedofile przestały być w zakresie ich możliwości?

    Ja nie mówię, że kłamią, tylko ... co powinni, i co mogli zrobic
    policjanci, po okazaniu legitymacji poselskiej?

    Przetrzymywanie w radiowozie jest raczej niedopuszczalne.

    J.

  • 3. Data: 2024-05-22 23:26:09
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 22.05.2024 o 19:10, J.F pisze:

    osel-konfederacji-krzyczal-do-policjantow-skurw-kurw
    .html

    > Ja nie mówię, że kłamią, tylko ... co powinni, i co mogli zrobic
    > policjanci, po okazaniu legitymacji poselskiej?

    Mogli go zawieźć do izby wytrzeźwień.To by było wskazane.

    --
    animka

  • 4. Data: 2024-05-23 00:04:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.05.2024 o 23:26, Animka pisze:

    > Mogli go zawieźć do izby wytrzeźwień.To by było wskazane.

    Nie mogli. Po pierwsze zatrzymanie posła jest nielegalne. Po drugie
    zlikwidowano izbę ze dwa lata temu :-)
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 5. Data: 2024-05-23 07:41:37
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 22-05-2024 o 19:10, J.F napisał:

    > Ja nie mówię, że kłamią, tylko ... co powinni, i co mogli zrobic
    > policjanci, po okazaniu legitymacji poselskiej?
    >
    > Przetrzymywanie w radiowozie jest raczej niedopuszczalne.

    Ktoś znalazł wypowiedź posła w tej sprawie (chyba z fb) i wrzucił na x-a:
    https://x.com/MurzynfrogXXX/status/17933536926802657
    50

    --
    https://kaczus.ppa.pl

  • 6. Data: 2024-05-23 10:20:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 May 2024 00:04:24 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Nie mogli. Po pierwsze zatrzymanie posła jest nielegalne. Po drugie
    > zlikwidowano izbę ze dwa lata temu :-)

    Macie chyba jakąś inną w zasięgu radiowozu?
    Czy w razie potrzeby zamykacie w komisariacie?

    No ale posła nie wolno :-)

    A tak swoją drogą ... jak myślisz - numer telefonu do brata podał sam,
    macie spisane numery do ważnych VIP w okolicy, czy patrol zrobił
    przeszukanie telefonu ?

    J.