  • Data: 2005-10-13 19:26:05
    Temat: Re: Supermarket i wypadek
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    nemo wrote:

    > I dlatego da sie to przewidziec w normalnych warunkach prowadzenia
    > sklepu i dlatego polki sklepowe nie maja ostrych kantow. Proste?

    Primo: drabina też nie musiała mieć ostrych kantów.
    Secundo: zaokrąglenia nie spowodują elastycznego odbicia się od półki.
    Niewidomy wpadnie na nią i się poobija.

    > Czy da s \ie przewidziec postawienie drabiny w miejscu przechodzenia
    > niespodziewajacych sie klientow sklepu?
    >
    > Tak/nie?

    Czy da się przewidzieć chodzenie ludzi z zamkniętymi oczami?

    [ciach]

    > Jezeli beda stwarzaly *przewidywalne* niebezpieczenstwo, to sklep
    > odpowiada. Ba, nie musi to byc sklep. Wystarczy ciec i jego pracodawca

    Rozumując po twojemu, to każdy wchodzący do sklepu powinien dostać eskortę.

    > Co widzisz pieniaczego w zadaniu zapewnienia *minimum bezpieczenstwa* ?

    Mniej-więcej to samo, co w słynnym przepisie wymagającym o dkierującego
    samochodem puszczenia przodem pieszego 'pilota' z wielką, czerwoną
    flagą, gromkim głosem uprzedzającego o zbliżaniu się 'piekielnej machiny'.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)