  • Data: 2005-10-13 18:03:27
    Temat: Re: Supermarket i wypadek
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "nemo" <m...@s...com> napisał w wiadomości
    news:q8j3f.12951$Iq3.12078@trndny01...

    > mega ROTFL
    > A to od kiedy ofiara cudzego niedbalstwa ma obowiazek dbania o cudze
    > niedbalstwo?

    A z czego wnosisz, że w tym wypadku mamy do czynienia z niedbalstwem?

    > Pzeciwnie, cokolwiek pozostawione za rogiem jest niebezpieczne, a
    juz
    > zwlaszcza drabina o wysokim srodku ciezkosci!

    A na jakiej podstawie twierdzisz, że ta drabina miała "wysoki środek
    ciężkości". No i skoro ktoś w nią wszedł, to zupełnie nie wiem, czemu
    akurat taka miała by być bardziej niebezpieczna od tej z "niskim
    środkiem ciężkości" - cokolwiek by to wg Ciebie nie oznaczało.

    > Jest zabronione poprzez stwarzanie zagrozenia dla zdrowia i zycia
    > przechodniow!

    Nie! Nie jest zagrożeniem dla przechodniów. Taki niuans.