    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sthur jednak spierdalał z miejsca potrącenia
    Date: Sat, 3 Dec 2022 21:08:58 +0100

    > Co Ty chcesz słyszeń? Ty jesteś nietoperz, ze na słuch jeździsz?

    Jeżdzę na wzrok ale jak w coś pierdolnę to nie udaje że nie usłyszałem:P

    > A co do
    > ładowania się na cudzy pas, to nie chce mi się szukać tego filmu, ale
    > wydaje mi się, że przed skrzyżowaniem motocykl stoi za samochodem, to
    > skoro później został potrącony, to siły nie ma, i musiał się zbliżyć.

    No i? Samochód stał na lewym, moto go wyprzedził prawym. Na końcu
    wszyscy pojechali na środkowy.

    > A tam był jakikolwiek środkowy?

    Tak był. Przed były lewy i prawy, po skręcie lewy, środkowy i prawy
    (buspas). Zarówno stur jak i moto pojechali na środkowy.

    > Zajeżdżanie drogi i próba zatrzymania.

    Ale pisałeś bez ważnego powodu. Dla mnie kolizja to wytarczający powód,
    żeby zwrócić uwagę, że chciałbym prozmawiać.

    > Na chwilę obecną - nie chce mi się szukać filmiku - to w naruszeniach
    > prawa mamy remis. Kierowca samochodu jechał pod wpływem oraz nie
    > utrzymał swojego pasa na skręcie powodując kolizje, a potem motocyklista
    > dwukrotnie naruszył prawo zajeżdżając mu drogę :-) Tyle, ze kierowca w
    > niego nie wjechał i uniknął kolizji.

    A myślałm, że już niczym szczególnym mnie nie zaskoczysz;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!