  • Data: 2022-12-04 16:01:34
    Temat: Re: Sthur jednak spierdalał z miejsca potrącenia
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wskaż mi, gdzie Ty przed skrzyżowaniem na Reymonta widzisz tam dwa pasy
    > do skrętu w lewo?

    10 sekunda na filmie który podałeś. Przestają mnie dziwić umorzenia z
    powodu niewykrycia sprawcy, po tym jak podeślę się na kusonariat filmik,
    dane sprawcy i jego miejsce zamieszkania. Masz na filmiku, masz na
    googlu a ty cały czas pytasz gdzie - no i jak ci pomóc?

    > Pytanie czemu Stuhr wjechał na lewy i czy wjechał tam całkowicie, czy
    > jedynie wykonując manewr obronny widząc wciskającego eis "pod łokieć" z
    > prawej strony motocyklistę zrobił mu trochę miejsca.

    To jest jakiś eksperyment społeczny? NIe wiem czy ty głupa rżniesz, czy
    na prawdę nie ogarniasz tematu. Masz:

    https://zapodaj.net/0e5776be314da.png.html

    Na zielono jak powinien jechać sztur, na czerowno jak pojechał
    motocyklista i na żółto jak szrur w rzeczywistości pojechał i co z tego
    wynikło.
    > tego się nigdy nie
    > dowiemy, bo ja na miejscu Stuhra teraz bronił byt tego drugiego
    > stanowiska, jak "dziewica cnoty". To jest nie do udowodnienia obecnie.

    Dla szura to bez znaczenia bo kolizji i tak winien jest on (co ma
    zresztą w dupie, bo nic się nie stało i za to mi kilkaset złotych i
    kilka punktów grozi).

    > W tym drugim wypadku wine za kolizję na skrzyżowaniu ponosi
    > motocyklista.

    Motocyklista w żadnym wypadku winy tu za kilozjię nie ponosi.

    > o ile do jakiejś kolizji w ogóle doszło, bo mam tu spore
    > wątpliwości, choć wykluczyć obcierki nie mogę.

    Tak tak. Wkręcili sztura przez telefon że ma spotkanie i wiedząć że jest
    nawalony podstawili mu gościa na skuterze;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!