  • 1. Data: 2024-05-06 18:15:04
    Temat: Czy szpital przekazuje dokumentację medyczną do Starosty powiatu?
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    Czy szpital może lub musi przekazać dokumentację medyczną do starosty
    aby starosta wydał decyzję administracyjną o cofnięciu prawa jazdy?

    https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20
    230000622/U/D20230622Lj.pdf

  • 2. Data: 2024-05-07 10:36:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 6 May 2024 18:15:04 +0200, Henryk Hajdan wrote:
    > Czy szpital może lub musi przekazać dokumentację medyczną do starosty
    > aby starosta wydał decyzję administracyjną o cofnięciu prawa jazdy?

> [...]

    Cos mi chodzi po głowie, ze niektórych przypadkach
    lekarz/placówka mają obowiązek powiadomić starostę,
    to wypadałoby, aby dostarczyli kawałek dokumentacji.

    Ale to chyba w innych przepisach.

    A druga sprawa ... cos mi chodzi po głowie, ze we Wroclawiu
    jest, albo miała być, jakas wspólna baza danych medycznych,
    a jak jest, to chyba jest to utworzone przez powiat/miasto/
    województwo, albo NFZ.
    I organizator bazę by miał, ale zaglądać do niej być może nie miałby
    prawa :-)

    https://www.wroclaw.pl/dla-mieszkanca/regionalne-cen
    trum-medycyny-cyfrowej
    Ale to raczej nie to mi chodzilo po glowie.

    J.