  • Data: 2022-12-04 12:20:17
    Temat: Re: Sthur jednak spierdalał z miejsca potrącenia
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.12.2022 o 09:34, Shrek pisze:

    A tu się odniosę do tych pytań, na które tam nie ma odpowiedzi.

    > W zasadzie nie ma takiego obowiązku... choć tak jest rozsądnie.

    Ale tak samo jadąc z lewego pasa nie ma obowiązku wpasować się w ten
    lewy za skrzyżowaniem. Tak jest rozsądniej. Ale dokąd motocyklista nie
    upewnił się co do zamiarów kierowcy, to sporą nieostrożnością było
    wjechanie mu w błotnik.

    > Twierdzisz, że zatrzymanie kierowcy który spowodował kolizję (jak się
    > okazuję pijanego) nie jest istotnym powodem?

    Zdecydowanie nie. Zwłąszcza, że motocyklista nie miał zielonego pojęcia
    o tym, że jest pijany i robił to na środkowym pasie alei. Gdyby tam
    Stuhr tego nie ogarną i na niego wjechał, to byłaby wina motocyklisty i
    to oczywista.

    > NIe jest - bo na googlu buspas jest "odgrodzony" ciągłą a na filmie nie.

    To by trzeba na miejscu sprawdzić. O ile pamiętam to miejsce, to tam
    jest nawet nie tyle ciągły pas, co nawet taka namalowana wyłączona z
    ruchu "wysepka".

    > Jak po jednym, jak byli ustawieni na lewym i prawym?

    Przed skrzyżowaniem jest jeden pas. Tam nie ma dwóch pasów. Motocyklista
    wyprzedza z prawej strony na skrzyżowaniu skręcający w lewo samochód.
    Pytanie, czy Stuhr nie utrzymał swojego pasa skręcając w lewo, czy
    widząc "idiotę w lusterku" ratował się przed kolizją ociekając na
    sąsiedni pas. tego się już teraz nie dowiemy, albowiem może się tak
    tłumaczyć, nawet jak go nie widział.

    > No skandal... Swoją drogą był zakaz zatrzymywania?

    Jest poziom kretynizmu, do którego trudno się zniżać, tym nie mniej
    pomyśl. Wolno parkować na środkowym pasie trzypasmowej jezdni? Potrzebny
    tam jest zakaz zatrzymywania? Bo o ile pamiętam, to tam zakaz akurat
    chyba jest, ale zupełnie nie rozumiem, do czego zmierzasz.

    --
    Robert Tomasik