  • 1. Data: 2022-11-30 22:33:35
    Temat: Sthur jednak spierdalał z miejsca potrącenia
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    To nie było jakieś otarcie tylko uderzenie

    Usiłował spierdolić kilka razy

    Co za hoooooj

    jak mało wypił to na pewno wiedział co się stało.

    Jak nie wiedział to powinien zostać pozbawiony PJ z przyczyn zdrowotnych

    Co za hoooooj

  • 2. Data: 2022-12-01 08:39:25
    Temat: Re: Sthur jednak spierdalał z miejsca potrącenia
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 Nov 2022 22:33:35 +0100, _Master_ napisał(a):

    > Co za hoooooj

    Uważaj z tym podniecaniem się bo dostaniesz priapa :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2022-12-01 11:01:03
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Hooooj się przemieszczał nie uciekał

    i nie odczuwał...

    a potem się bał krzyków

    To ma być ziobrowska prokuratura ;-)

  • 4. Data: 2022-12-01 20:57:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.11.2022 o 22:33, _Master_ pisze:
    > To nie było jakieś otarcie tylko uderzenie

    Oglądałem film. Fakt, że jechał pod wpływem jest oczywiście naganny, ale
    z resztą, to bym nie szarżował. Motocyklista wyprzedzał samochód na
    skrzyżowaniu objeżdżając go po zewnętrznej. Kierujący najczęściej patrzy
    w stronę,w którą skręca. To, że nie zauważył wjeżdżającego mu pod
    zderzak z drugiej strony motocyklisty jakoś szczególnie naganne nie jest.

    Trudno mówić o ucieczce z miejsca spowodowania wypadku drogowego, bo tam
    do żadnego wypadku nie doszło. Nadal, gdyby nie jazda pod wpływem, to
    nie wiem, czy za sprawcę kolizji nie uznano by motocyklisty. Nie wolno
    wyprzedzać w obrębie skrzyżowania, a skręcając w lewo możesz na dowolny
    pas wjechać. Wydaje mi się, że tam nie było powyznaczanych znakami
    poziomymi skręcających pasów.

    --
    Robert Tomasik

  • 5. Data: 2022-12-02 00:13:30
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-01-grudnia-2022 o 20:57, Robert Tomasik pisze:
    > Trudno mówić o ucieczce z miejsca spowodowania wypadku drogowego

    Może dziwny jestem ale ja nie spierdalałbym.

    Pomijając nawet względy etyczne. (w dzisiejszych czasach i tak to nic
    nie da a tylko pogorszy sprawę)

    Mówisz że nie spierdalał tylko się przemieszczał nawet kiedy ktoś 2 razy
    zajeżdża mu drogę i krzyczy że źle zrobił.

    To taki wyraz pogardy dla plebsu.

    Co mi tu będzie jakiś kmiot rozkazywał.

    Jeszcze raz obejrzałem

    Jest dwa pasy do skrętu w lewo oznaczone strzałkami. Codziennie jeżdżę w
    takich miejscach

    Tam nie było żadnego WYPRZEDZANIA.

    Skręcając ma się prawo zająć dowolny pas ale trzeba sprawdzać właśnie
    prawą stronę jak się chce zająć prawy pas bo pojazd z prawej strony ma
    pierwszeństwo

    Tak życie jest trudne.
    A jak trzeba zjechać na lewo gdzie są 4 pasy a za 100 m jest
    rozwidlenie? ;-) i większość chce na te 2 prawe? ;-)

    Widzisz tam Sthura nawet na trzeźwo? ;-)

  • 6. Data: 2022-12-02 16:28:28
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    czwartek, 1 grudnia 2022 o 20:57:56 UTC+1 Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > w stronę,w którą skręca. To, że nie zauważył wjeżdżającego mu pod
    > zderzak z drugiej strony motocyklisty jakoś szczególnie naganne nie jest.

    Nawet jeśli przyjąć wariant "ktoś dał info więc my podstawimy ludka i zrobimy
    kolizję",
    i tak dał się złapać
    - 1. na jeździe pd wpływem
    - 2. na ucieczce i kłamstwie.

    Podsrywał pisy i pisy jego podesrały.

    Wnioski?
    Kto pod kim robi "tu-polew*", musi sam uważać aby i jemu
    nie zrobiono polewu**.

    *
    https://youtu.be/-mAmXCUQ8VY?t=52

    **
    ja uciekałem? a skąd! co za oszczerstwo/potwarz
    ..... i za chwilę nagranie:)

  • 7. Data: 2022-12-03 15:30:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.12.2022 o 00:13, _Master_ pisze:
    > Może dziwny jestem ale ja nie spierdalałbym.

    Sthur twierdził, że nie zauważył, a ja uważam, że to całkiem możliwe.
    Motocyklista objeżdżał po zewnętrznej skręcający w lewo samochód. A
    jeśli tak było, to z kolei, gdy później jakiś "oszołom" zajeżdżał mu
    drogę i zatrzymywał, to mógł go raczej skojarzyć z jakimś natrętnym
    "widzem", niż ofiarą wypadku drogowego.

> [...]
    > nie da a tylko pogorszy sprawę) Mówisz że nie spierdalał tylko się
    > przemieszczał nawet kiedy ktoś 2 razy zajeżdża mu drogę i krzyczy że

    Wiesz, jeśli nie zauważył kolizji, to już różnie mógł to zajeżdżanie
    przyjąć. Przejrzyj filmiki na YouTube. Mało to oszołomów / szeryfów, co
    zajeżdżają komuś drogę tylko dlatego, że im się wydaj, że tamci coś źle
    zrobili. W wypadku znanego aktora w grę wchodzą jeszcze "wielbiciele".

    > To taki wyraz pogardy dla plebsu. Co mi tu będzie jakiś kmiot
    > rozkazywał.

    O ile wiedział o kolizji.

> [...]
    > WYPRZEDZANIA. Skręcając ma się prawo zająć dowolny pas ale trzeba
    > sprawdzać właśnie prawą stronę jak się chce zająć prawy pas bo pojazd

    Pas z prawej strony nie ma jakoś szczególnego pierwszeństwa (albo nie
    rozumiem o co Ci chodzi), natomiast oczywiście nie wolno na takim
    skrzyżowaniu zmieniać pasa bez upewnienia się, że ten, na który chcemy
    wjechać jest wolny. Natomiast sprawą ostatnio wiele razy wałkowaną w
    odniesieniu do przejść dla pieszych jest wyprzedzanie. Jadąc równoległym
    pasem wyprzedzasz przemieszczając się względem tego sąsiedniego pojazdu.

    Na tym skrzyżowaniu ruch jest kierowany, wiec wg starych przepisów
    oczywiście wyprzedzać można było. Ale po nowemu, to mam wątpliwości, bo
    wychodzi na to, że tam każda nitka jest osobnym skrzyżowaniem (przecież
    w poziomie jezdni), a zatem o ile na pierwszym ruch jest kierowany, to
    na drugim już nie wiem. Osobnych świateł chyba nie ma. Moim zdaniem
    autor zmiany przepisu nie do końca ogarnął rozmiar problemu, który
    wyprodukował.

    > Tak życie jest trudne. A jak trzeba zjechać na lewo gdzie są 4 pasy a
    > za 100 m jest rozwidlenie? ;-) i większość chce na te 2 prawe? ;-)
    > Widzisz tam Sthura nawet na trzeźwo? ;-)

    Uważam, że Sthur oczywiście pod żadnym pozorem nie powinien wsiadać po
    alkoholu za kierownicę, ale za dużą nieostrożność uważam wyprzedzanie po
    zewnętrznej skręcającego w ;lewo pojazdu, bo wiadomo, że kierujący w
    prawo raczej patrzyć nie będzie. No i jestem zdecydowanym przeciwnikiem
    szeryfowania bez naprawdę ważnego powodu.

    --
    Robert Tomasik

  • 8. Data: 2022-12-03 15:50:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Sthur twierdził, że nie zauważył, a ja uważam, że to całkiem możliwe.
    > Motocyklista objeżdżał po zewnętrznej skręcający w lewo samochód.

    Po pierwsze to nie da się tego nieusłyszeć, po drugie to nie
    motocyklista objeżdzał sztura, tylko sztur załadował się na jego pas.

    > Pas z prawej strony nie ma jakoś szczególnego pierwszeństwa (albo nie
    > rozumiem o co Ci chodzi),

    Ma - przy zajmowaniu pasów sztur miał go po prawej, więc motocyklista
    miał pierszeństwo przy zajęciu środkowego. Normalnie bym powiedział, że
    "zwyczaj" nakazuje z prawego na prawy jechać, ale tam prawy to był buspas.

> [...]
    > prawo raczej patrzyć nie będzie. No i jestem zdecydowanym przeciwnikiem
    > szeryfowania bez naprawdę ważnego powodu.

    Gdzie tu widzisz refyfowanie bez ważnego powodu?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 9. Data: 2022-12-03 20:36:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.12.2022 o 15:50, Shrek pisze:

    > Po pierwsze to nie da się tego nieusłyszeć, po drugie to nie
    > motocyklista objeżdzał sztura, tylko sztur załadował się na jego pas.

    Co Ty chcesz słyszeń? Ty jesteś nietoperz, ze na słuch jeździsz? A co do
    ładowania się na cudzy pas, to nie chce mi się szukać tego filmu, ale
    wydaje mi się, że przed skrzyżowaniem motocykl stoi za samochodem, to
    skoro później został potrącony, to siły nie ma, i musiał się zbliżyć.

    > Ma - przy zajmowaniu pasów sztur miał go po prawej, więc motocyklista
    > miał pierszeństwo przy zajęciu środkowego. Normalnie bym powiedział, że
    > "zwyczaj" nakazuje z prawego na prawy jechać, ale tam prawy to był buspas.

    A tam był jakikolwiek środkowy? Bo gdyby były trzy pasy i środkowy, to
    oczywiście masz rację i ten na prawym pasie ma pierwszeństwo przed tym
    na lewym. Ale tu nie ma takiej sytuacji. Są dwa pasy w prawo i Sthur nie
    utrzymuje się na swoim i wjeżdża na prawy. Oczywiście nie miał prawa,
    ale to nie ma nic wspólnego z pierwszeństwem na prawym pasi9e, bo
    motocykl usta pasa nie zmienia.

    > Gdzie tu widzisz refyfowanie bez ważnego powodu?

    Zajeżdżanie drogi i próba zatrzymania. Przecież spokojnie mógł za nim
    jechać. Gdzieś by się zatrzymał. Nawet Policja nie ma prawa zatrzymywać
    kogoś nieoznakowanym pojazdem poprzez zajechanie drogi. Cywil tym
    bardziej. Gdyby zatrzymywany w niego wjechał, to zatrzymujący byłby
    sprawcą kolizji / wypadku. I jakże szczytny cel zatrzymania sprawcy
    kolizji nie ma tu nic do rzeczy.

    Na chwilę obecną - nie chce mi się szukać filmiku - to w naruszeniach
    prawa mamy remis. Kierowca samochodu jechał pod wpływem oraz nie
    utrzymał swojego pasa na skręcie powodując kolizje, a potem motocyklista
    dwukrotnie naruszył prawo zajeżdżając mu drogę :-) Tyle, ze kierowca w
    niego nie wjechał i uniknął kolizji.

    Tyle, że to nie mecz :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 10. Data: 2022-12-03 21:08:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Co Ty chcesz słyszeń? Ty jesteś nietoperz, ze na słuch jeździsz?

    Jeżdzę na wzrok ale jak w coś pierdolnę to nie udaje że nie usłyszałem:P

> [...]
    > wydaje mi się, że przed skrzyżowaniem motocykl stoi za samochodem, to
    > skoro później został potrącony, to siły nie ma, i musiał się zbliżyć.

    No i? Samochód stał na lewym, moto go wyprzedził prawym. Na końcu
    wszyscy pojechali na środkowy.

    > A tam był jakikolwiek środkowy?

    Tak był. Przed były lewy i prawy, po skręcie lewy, środkowy i prawy
    (buspas). Zarówno stur jak i moto pojechali na środkowy.

    > Zajeżdżanie drogi i próba zatrzymania.

    Ale pisałeś bez ważnego powodu. Dla mnie kolizja to wytarczający powód,
    żeby zwrócić uwagę, że chciałbym prozmawiać.

> [...]
    > utrzymał swojego pasa na skręcie powodując kolizje, a potem motocyklista
    > dwukrotnie naruszył prawo zajeżdżając mu drogę :-) Tyle, ze kierowca w

    A myślałm, że już niczym szczególnym mnie nie zaskoczysz;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!