  • Data: 2022-12-04 15:39:26
    Temat: Re: Sthur jednak spierdalał z miejsca potrącenia
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.12.2022 o 12:55, To.Ja pisze:
    > Oba pasy z przed i po skręcie lądują na pasach na wprost (po prawej za
    > moment (po skręcie) pojawia sie buspas, który ten z prawego przed skrętem
    > może zając z zamiarem skręcenia później w prawo (uprawnione BUS mogą sobie
    > jechać prosto), dopiero po kilkudiesięciu metrach pojawia sie lewy pas do
    > skrętu w lewo, a pokilkunastu kolejnych następny lewy pas (być może do
    > zawrotki).

    Wskaż mi, gdzie Ty przed skrzyżowaniem na Reymonta widzisz tam dwa pasy
    do skrętu w lewo? Nie jestem z Krakowa, choć wiele lat tam mieszkałem i
    bywam. Wydaje mi się, że w chwili obecnej i na filmie oznakowanie
    poziome odpowiada temu, co widzimy w Google. Jeśli jest inaczej, to
    przepraszam. Natomiast jeśli jest tak, jak w Google, to z Reymonta masz
    dwa pasy wyjeżdżające: jeden w prawo ku Wawelowi i drugi w lewo
    prowadzący do prawego pasa do skrętu w lewo na przełączce. lewy pas do
    skrętu w lewo na przełączce jest przeznaczony dla osób chcących zawrócić
    na alejach i nie powinno się z niego korzystać wyjeżdżając w Reymonta.

    Pytanie czemu Stuhr wjechał na lewy i czy wjechał tam całkowicie, czy
    jedynie wykonując manewr obronny widząc wciskającego eis "pod łokieć" z
    prawej strony motocyklistę zrobił mu trochę miejsca. tego się nigdy nie
    dowiemy, bo ja na miejscu Stuhra teraz bronił byt tego drugiego
    stanowiska, jak "dziewica cnoty". To jest nie do udowodnienia obecnie.

    W tym drugim wypadku wine za kolizję na skrzyżowaniu ponosi
    motocyklista. o ile do jakiejś kolizji w ogóle doszło, bo mam tu spore
    wątpliwości, choć wykluczyć obcierki nie mogę.

    --
    Robert Tomasik