  • 61. Data: 2005-06-19 09:35:27
    Temat: Re: Skarga na kontrolera biletow; Czy warto?
    Od: p...@n...pl

    > no więc dowiedz się człowiecze, że ta socjalistyczna praktyka jest
    > uprawiana w większości bogatych państw, które z socjalizmem mają nie
    > wiele wspólnego.

    wszyscy kradną to my też - ciekawa teoria. banda nieudaczników chce 'grupowo'
    zabrać tym, którzym 'się chce' i którzy 'mogą'. ehhh
    a że większość państw europejskich to państwa socjalistyczne - zajrzyj do
    książek z doktryn, i porównaj zanim zaczniesz dyskusje.

    > Bo ich po prostu na to stać.
    > Dbają o wykształcenie własnego społeczeństwa, które gdyby miało zapłacić
    > to by nigdzie nie poszło, a jak teoretycznie jest za darmo, to pójdzie.
    > Spotkałem już, darmowe zoo, darmowe wesołe miasteczko, darmowe autobusy,
    > darmowe teatry, darmowe szkoly (u nas sie od tego odchodzi, gdzie
    > indziej sie wraca).
    > Darmowe dlatego, że finansowane z podatków.

    i jednocześnie droższe niż gdyby mieli za to płacić - bo ktoś musi pośredniczyć!

    > I każdy się tym szczyci, że u nich tak jest.

    to jest argument dla idiotów.

  • 62. Data: 2005-06-19 09:37:04
    Od: p...@n...pl

    > ja ten socjalizm widziałem w austrii, szwajcarii, australii, niemczech i
    > stanach.
    > Najwyraźniej coś w tym jest.

    w tym jest to, że takim nierobom jak ty się nie chce pracowć i żerują na
    pieniądzach, które wyparcują inni, ot filozofia nieudaczników...

  • 63. Data: 2005-06-19 11:00:30
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    p...@n...pl wrote:

    > w tym jest to, że takim nierobom jak ty się nie chce pracowć i żerują na
    > pieniądzach, które wyparcują inni, ot filozofia nieudaczników...

    pies ogrodnika? sam nie zjem, ale drugiemu nie dam?

  • 64. Data: 2005-06-19 11:05:18
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    p...@n...pl wrote:

    > wszyscy kradną to my też - ciekawa teoria. banda nieudaczników chce 'grupowo'
    > zabrać tym, którzym 'się chce' i którzy 'mogą'. ehhh

    a co ma piernik do wiatraka i co tu ma kradzież do tego, bo nie wiem co
    tu ukradli

    > a że większość państw europejskich to państwa socjalistyczne - zajrzyj do
    > książek z doktryn, i porównaj zanim zaczniesz dyskusje.

    o to ty nawet nie wiesz gdzie australia leży,
    uzupełnij braki w wykształceniu

    > i jednocześnie droższe niż gdyby mieli za to płacić - bo ktoś musi pośredniczyć!
    a kogo to obchodzi, wszyscy są zadowoleniu, że jednostkowo jest
    tańsze, bo gdyby te same pieniądze miały pochodzić od osób, które dany
    przybytek odwiedzać to byłyby znacznie droższe i cześć osób by nie
    skorzystała.

    Zwykle w ten sposób finansowane są istytucje wyższej użyteczności
    publiczenj.
    Tylko mam wrażenie, że co to jest teat, opera to ty chyba nie masz
    pojęcia bo jeszcze nigdy tam nie byłeś.

    > to jest argument dla idiotów.

    ????
    albo dyskutuj na poziomie, albo pozostajesz na etapie obrażania
    wszystkich dookoła i wówczas sorry, ale nie mamy o czym rozmawiać.

  • 65. Data: 2005-06-19 12:16:53
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-06-19 13:05 witek napisał(a):

    > a co ma piernik do wiatraka i co tu ma kradzież do tego, bo nie wiem co
    > tu ukradli

    Kradzież to zabieranie komuś pod przymusem. Ukradzione są pieniądze
    starszej babci z emerytury, a dane jakimś gówniarzom, żeby sobie poszli
    do Zoo.

    > o to ty nawet nie wiesz gdzie australia leży,
    > uzupełnij braki w wykształceniu

    To nie zmienia faktu, że jest to socjalizm.

    > a kogo to obchodzi, wszyscy są zadowoleniu, że jednostkowo jest tańsze,
    > bo gdyby te same pieniądze miały pochodzić od osób, które dany przybytek
    > odwiedzać to byłyby znacznie droższe i cześć osób by nie skorzystała.

    Mnie to obchodzi i nie jestem zadowolony, że z moich podatków jest
    finansowana nowoczesna "sztuka", a teraz jeszcze polskie - pożal się
    Boże - kino. Dlaczego mam płacić za coś, czego nie oglądam?

    > Zwykle w ten sposób finansowane są istytucje wyższej użyteczności
    > publiczenj.
    > Tylko mam wrażenie, że co to jest teat, opera to ty chyba nie masz
    > pojęcia bo jeszcze nigdy tam nie byłeś.

    Skoro tak bywasz w teatrze, to czemu są tam opłaty za bilety? Poza tym,
    użyteczność publiczna to policja, wojsko, straż pożarna a nie teatr!

    > ????
    > albo dyskutuj na poziomie, albo pozostajesz na etapie obrażania
    > wszystkich dookoła i wówczas sorry, ale nie mamy o czym rozmawiać.

    Fakt, że każdy się czymś szczyci, nie znaczy, że to jest dobre albo złe.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 66. Data: 2005-06-19 12:29:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Wojtek Szweicer napisał(a):

    > Kradzież to zabieranie komuś pod przymusem.

    To jest rozbój lub podatki :)
    Kradzież może obyć się bez przymusu.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 67. Data: 2005-06-19 12:37:40
    Od: "Tiger" <c...@a...waw.pl>

    > To nie zmienia faktu, że jest to socjalizm.
    [...]
    > Skoro tak bywasz w teatrze, to czemu są tam opłaty za bilety? Poza tym,
    > użyteczność publiczna to policja, wojsko, straż pożarna a nie teatr!

    I to jest wlasnie socjalizm, ten gorszy. Inna kwestia jest to, ze te
    pieniadze na kulture i sztuke rozchodza sie w bardzo, bardzo, bardzo
    watpliwych okolicznosciach, w niejasny sposob i zapewne w KWA-ch. Nie
    swiadczy to jednak o tym, ze na kulture nie powinny isc pieniadze z kieszeni
    podatnikow, tylko o tym, ze trzeba te kluby wzajemnej adoracji zlikwidowac.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 68. Data: 2005-06-19 12:37:51
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Wojtek Szweicer wrote:

    > Kradzież to zabieranie komuś pod przymusem.

    Serio?

    > Ukradzione są pieniądze
    > starszej babci z emerytury, a dane jakimś gówniarzom, żeby sobie poszli
    > do Zoo.

    Ile ty masz lat? 5, 6 ?

    > To nie zmienia faktu, że jest to socjalizm.

    A rozumiem, a złamany krzyż wymyślił Hitler.

    > Mnie to obchodzi i nie jestem zadowolony, że z moich podatków jest
    > finansowana nowoczesna "sztuka", a teraz jeszcze polskie - pożal się
    > Boże - kino. Dlaczego mam płacić za coś, czego nie oglądam?

    Ty nie płacisz za coś czego nie oglądasz, ty płacisz podatki, a wpływ na
    to jak one będą wydawane masz w czasie wyborów.
    Nie rządź się nie swoimi pieniędzmi.

    > Skoro tak bywasz w teatrze, to czemu są tam opłaty za bilety?

    Bo nie wszystko jest za darmo.

    Poza tym,
    > użyteczność publiczna to policja, wojsko, straż pożarna a nie teatr!

    Ręce opadają.
    Sam się ośmieszasz.

    > Fakt, że każdy się czymś szczyci, nie znaczy, że to jest dobre albo złe.
    > w.

    Jeszcze trzeba wiedzieć czym się warto szczycić.

  • 69. Data: 2005-06-19 12:47:17
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Aleksander Kwaśniak napisał(a):
    > Ale z tym przełożonym to racja, tymbardziej że uprawnienia kontrolera kończą
    > się wewnątrz pojazdu,

    a ja będę uparty - z czego to niby wynika?

    KG

  • 70. Data: 2005-06-19 13:01:15
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-06-19 14:37 witek napisał(a):

    > Jeszcze trzeba wiedzieć czym się warto szczycić.

    Rozumiem, że Ty wszystko wiesz. Sam nawołujesz do zachowywania kultury,
    a tego nie przestrzegasz. Niniejszym kończę więc ten wątek, tym
    bardziej, że to NTG.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/