    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Skarga na kontrolera biletow; Czy warto?
    Date: Sun, 19 Jun 2005 06:05:18 -0500

    p...@n...pl wrote:

    > wszyscy kradną to my też - ciekawa teoria. banda nieudaczników chce 'grupowo'
    > zabrać tym, którzym 'się chce' i którzy 'mogą'. ehhh

    a co ma piernik do wiatraka i co tu ma kradzież do tego, bo nie wiem co
    tu ukradli

    > a że większość państw europejskich to państwa socjalistyczne - zajrzyj do
    > książek z doktryn, i porównaj zanim zaczniesz dyskusje.

    o to ty nawet nie wiesz gdzie australia leży,
    uzupełnij braki w wykształceniu

    > i jednocześnie droższe niż gdyby mieli za to płacić - bo ktoś musi pośredniczyć!
    a kogo to obchodzi, wszyscy są zadowoleniu, że jednostkowo jest
    tańsze, bo gdyby te same pieniądze miały pochodzić od osób, które dany
    przybytek odwiedzać to byłyby znacznie droższe i cześć osób by nie
    skorzystała.

    Zwykle w ten sposób finansowane są istytucje wyższej użyteczności
    publiczenj.
    Tylko mam wrażenie, że co to jest teat, opera to ty chyba nie masz
    pojęcia bo jeszcze nigdy tam nie byłeś.

    > to jest argument dla idiotów.

    ????
    albo dyskutuj na poziomie, albo pozostajesz na etapie obrażania
    wszystkich dookoła i wówczas sorry, ale nie mamy o czym rozmawiać.