1. Data: 2005-06-16 07:56:55
Temat:Skarga na kontrolera biletow; Czy warto?
Od:"Q" <...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzisiaj rano moj znajomy jechal,
jak codzien, autobusem do pracy;
/oczywiscie mial bilet (miesieczny);

juz wysiadal z autobusu (byl jedna noga poza autobusem),
gdy nagle kontroler zaciagnal go sila do autobusu
i kazal okazac bilet;

znajomy pokazal bilet, ale zostal zmuszony
do przejechania 2 kolejnych przystankow;

czy warto wniesc skarge do sadu
i jakie sa szanse na wygrana?
/niestety niema swiadkow :(.

2. Data: 2005-06-16 08:30:35
Temat:Re: Skarga na kontrolera biletow; Czy warto?
Od:maho <m...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Q wrote:
> [...]
> i kazal okazac bilet;
>
> znajomy pokazal bilet, ale zostal zmuszony
> do przejechania 2 kolejnych przystankow;

jeżeli poniósł jakieś wymierne straty w związku z tym przejechaniem 2
przystanków, to może i warto. Ja bym sobie osobiście odpuścił.

Ale zdecydowanie warto złożyć skargę do jego przełożonych, z kopią do
jakiejś lokalnej gazety.

pozdrav

maHo

3. Data: 2005-06-16 08:47:07
Od:"zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

maho wrote:

> [...]
> przystanków, to może i warto. Ja bym sobie osobiście odpuścił.
>
> Ale zdecydowanie warto złożyć skargę do jego przełożonych, z kopią do

chyba zartujesz - nietykalnosc osobista...
pierwsze co sie robi jak Cie dotknie kontroler to prosba o natychmiastowe
wziecie swoich smierdzacych lap bo bedzie go to kosztowalo proces

akurat na tych dupkow jestem ciety, wiec ja bym nie darowal...

--
pzdr
www.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych

4. Data: 2005-06-16 09:24:07
Od:maho <m...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

zkruk [Lodz] wrote:

> [...]
> wziecie swoich smierdzacych lap bo bedzie go to kosztowalo proces
>
> akurat na tych dupkow jestem ciety, wiec ja bym nie darowal...

A, nie doczytałem że zaciągnął go siłą :).

Wiesz, rację masz, ale czy z tej racji jakieś wymierne korzyści dla Q
mogą wyniknąć?. Wątpię.

pozdrav

maHo

5. Data: 2005-06-16 09:26:22
Od:Herbi <x...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16 cze o godzinie 09:56, na pl.soc.prawo, Q napisał(a):

> czy warto wniesc skarge do sadu
> i jakie sa szanse na wygrana?
> /niestety niema swiadkow :(.

Poczekaj aż Olo wróci z trasy autobusowo-pociągowo-tramwajowej (KZK GOP) -
na pewno weźmie udział w dyskusji.
No, chyba że już Ola nie ma wśród społeczeństwa - co wcale nie byłoby takie
dziwne ;)

MSPANC

--
Herbi
16-06-2005 11:26:21

6. Data: 2005-06-16 10:55:57
Od:Stasio Podróżnik <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Herbi napisał(a):

> No, chyba że już Ola nie ma wśród społeczeństwa - co wcale nie byłoby takie
> dziwne ;)

Niestety, mikołaj rozbił się z reniferami. Prezentów nie będzie.

--
|______ Stasio Podróżnik
o/________\o PMS: 525tds E34 *PMS Edition* PRRC: Jackson + AT1200

7. Data: 2005-06-16 14:29:36
Od:"Aleksander Kwaśniak" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pierwsze co sie robi jak Cie dotknie kontroler to prosba o natychmiastowe
> wziecie swoich smierdzacych lap bo bedzie go to kosztowalo proces
>
> akurat na tych dupkow jestem ciety, wiec ja bym nie darowal...

Niech zgadnę - kolejny złodziejaszek na grupie?

pdr
Olo

8. Data: 2005-06-16 14:30:46
Od:"Aleksander Kwaśniak" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale zdecydowanie warto złożyć skargę do jego przełożonych, z kopią do
> jakiejś lokalnej gazety.

Taaaaa ze szczególnym uwzględnieniem gazety...
Ale z tym przełożonym to racja, tymbardziej że uprawnienia kontrolera kończą
się wewnątrz pojazdu, a sprawa dotyczy osoby posiadającej ważny bilet.

pdr
Olo

9. Data: 2005-06-16 14:32:39
Od:"Aleksander Kwaśniak" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poczekaj aż Olo wróci z trasy autobusowo-pociągowo-tramwajowej (KZK GOP) -
> na pewno weźmie udział w dyskusji.

1) KZK GOP nie operuje na liniach kolejowych,
2) Olo nie zajmuje się etatowo wizytowaniem ww. tras, robi to jedynie po
godzinach i dla przyjemności (i pewnych dodatkowych pieniędzy),
3) Pewnie że weźmie.

pdr
Olo

10. Data: 2005-06-16 15:15:31
Od:"zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksander Kwaśniak wrote:

> Niech zgadnę - kolejny złodziejaszek na grupie?

cos mi imputujesz?