  • 1. Data: 2005-06-16 07:56:55
    Temat: Skarga na kontrolera biletow; Czy warto?
    Od: "Q" <...@n...pl>

    dzisiaj rano moj znajomy jechal,
    jak codzien, autobusem do pracy;
    /oczywiscie mial bilet (miesieczny);

    juz wysiadal z autobusu (byl jedna noga poza autobusem),
    gdy nagle kontroler zaciagnal go sila do autobusu
    i kazal okazac bilet;

    znajomy pokazal bilet, ale zostal zmuszony
    do przejechania 2 kolejnych przystankow;

    czy warto wniesc skarge do sadu
    i jakie sa szanse na wygrana?
    /niestety niema swiadkow :(.

  • 2. Data: 2005-06-16 08:30:35
    Temat: Re: Skarga na kontrolera biletow; Czy warto?
    Od: maho <m...@p...net>

    Q wrote:
> [...]
    > i kazal okazac bilet;
    >
    > znajomy pokazal bilet, ale zostal zmuszony
    > do przejechania 2 kolejnych przystankow;

    jeżeli poniósł jakieś wymierne straty w związku z tym przejechaniem 2
    przystanków, to może i warto. Ja bym sobie osobiście odpuścił.

    Ale zdecydowanie warto złożyć skargę do jego przełożonych, z kopią do
    jakiejś lokalnej gazety.

    pozdrav

    maHo

  • 3. Data: 2005-06-16 08:47:07
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl>

    maho wrote:

> [...]
    > przystanków, to może i warto. Ja bym sobie osobiście odpuścił.
    >
    > Ale zdecydowanie warto złożyć skargę do jego przełożonych, z kopią do

    chyba zartujesz - nietykalnosc osobista...
    pierwsze co sie robi jak Cie dotknie kontroler to prosba o natychmiastowe
    wziecie swoich smierdzacych lap bo bedzie go to kosztowalo proces

    akurat na tych dupkow jestem ciety, wiec ja bym nie darowal...

    --
    pzdr
    www.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych

  • 4. Data: 2005-06-16 09:24:07
    Od: maho <m...@p...net>

    zkruk [Lodz] wrote:

> [...]
    > wziecie swoich smierdzacych lap bo bedzie go to kosztowalo proces
    >
    > akurat na tych dupkow jestem ciety, wiec ja bym nie darowal...

    A, nie doczytałem że zaciągnął go siłą :).

    Wiesz, rację masz, ale czy z tej racji jakieś wymierne korzyści dla Q
    mogą wyniknąć?. Wątpię.

    pozdrav

    maHo

  • 5. Data: 2005-06-16 09:26:22
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 16 cze o godzinie 09:56, na pl.soc.prawo, Q napisał(a):

    > czy warto wniesc skarge do sadu
    > i jakie sa szanse na wygrana?
    > /niestety niema swiadkow :(.

    Poczekaj aż Olo wróci z trasy autobusowo-pociągowo-tramwajowej (KZK GOP) -
    na pewno weźmie udział w dyskusji.
    No, chyba że już Ola nie ma wśród społeczeństwa - co wcale nie byłoby takie
    dziwne ;)

    MSPANC

    --
    Herbi
    16-06-2005 11:26:21

  • 6. Data: 2005-06-16 10:55:57
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Herbi napisał(a):

    > No, chyba że już Ola nie ma wśród społeczeństwa - co wcale nie byłoby takie
    > dziwne ;)

    Niestety, mikołaj rozbił się z reniferami. Prezentów nie będzie.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 *PMS Edition* PRRC: Jackson + AT1200

  • 7. Data: 2005-06-16 14:29:36
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@N...gazeta.pl>

    > pierwsze co sie robi jak Cie dotknie kontroler to prosba o natychmiastowe
    > wziecie swoich smierdzacych lap bo bedzie go to kosztowalo proces
    >
    > akurat na tych dupkow jestem ciety, wiec ja bym nie darowal...

    Niech zgadnę - kolejny złodziejaszek na grupie?

    pdr
    Olo

  • 8. Data: 2005-06-16 14:30:46
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@N...gazeta.pl>

    > Ale zdecydowanie warto złożyć skargę do jego przełożonych, z kopią do
    > jakiejś lokalnej gazety.

    Taaaaa ze szczególnym uwzględnieniem gazety...
    Ale z tym przełożonym to racja, tymbardziej że uprawnienia kontrolera kończą
    się wewnątrz pojazdu, a sprawa dotyczy osoby posiadającej ważny bilet.

    pdr
    Olo

  • 9. Data: 2005-06-16 14:32:39
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@N...gazeta.pl>

    > Poczekaj aż Olo wróci z trasy autobusowo-pociągowo-tramwajowej (KZK GOP) -
    > na pewno weźmie udział w dyskusji.

    1) KZK GOP nie operuje na liniach kolejowych,
    2) Olo nie zajmuje się etatowo wizytowaniem ww. tras, robi to jedynie po
    godzinach i dla przyjemności (i pewnych dodatkowych pieniędzy),
    3) Pewnie że weźmie.

    pdr
    Olo

  • 10. Data: 2005-06-16 15:15:31
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl>

    Aleksander Kwaśniak wrote:

    > Niech zgadnę - kolejny złodziejaszek na grupie?

    cos mi imputujesz?