  • 71. Data: 2005-06-19 13:03:08
    Temat: Re: Skarga na kontrolera biletow; Czy warto?
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-06-19 14:29 Johnson napisał(a):

    > To jest rozbój lub podatki :)
    > Kradzież może obyć się bez przymusu.

    Masz rację. Powinienem był napisać "wbrew jego woli".
    I uprzedzając: nie twierdzę, że podatków nie należy płacić, tylko
    wyjaśniłem skrót myślowy kol. pawelkozik-neostrada+pl :)
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 72. Data: 2005-06-19 13:08:04
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Wojtek Szweicer wrote:

    > Rozumiem, że Ty wszystko wiesz.
    > w.
    A gdzie tam jest jakieś słowo o mnie?

  • 73. Data: 2005-06-20 15:11:53
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    > a co ma piernik do wiatraka i co tu ma kradzież do tego, bo nie wiem co
    > tu ukradli

    zabieranie jednym i dawanie drugim to kradzież, na tym bazuje państwo
    socjalistyczne.
    jak ja przyjde do ciebie i zabire połowę twoje wypłaty i przeznacze 10% tej sumy
    na twoje ewentualne leczenie /bez twojej zgody!/ będzie to kradzież ?! no to
    czym się różni to postępowanie od postępowania analogicznego w relacji
    obywatel-państwa? eh.. strute umysły..

    > o to ty nawet nie wiesz gdzie australia leży,
    > uzupełnij braki w wykształceniu

    skąd tu Australia? ad większości bogatych państw - S. Zjednoczny zdaje się są
    mieszcza się w granicach bogactwa - tak? i jakoś socjalizm u nich szczątkowy
    /choć coraz większy/.

    > a kogo to obchodzi, wszyscy są zadowoleniu, że jednostkowo jest
    > tańsze, bo gdyby te same pieniądze miały pochodzić od osób, które dany
    > przybytek odwiedzać to byłyby znacznie droższe i cześć osób by nie
    > skorzystała.
    >
    > Zwykle w ten sposób finansowane są istytucje wyższej użyteczności
    > publiczenj.
    > Tylko mam wrażenie, że co to jest teat, opera to ty chyba nie masz
    > pojęcia bo jeszcze nigdy tam nie byłeś.

    nie! ja nie jestem zadowolony! państwo zabiera mi około 1.500 zł miesięcznie,
    plus podatki pośrednie, podatki lokalne itd. A teraz gdy muszę odbyć zabieg w
    szpitalu - okazuje się, że NFZ nie refunduje, i ponad 3000 zł za ten zabie
    zapłacę - i to jest według ciebie moralne? ja parcuję od rana do wieczora i nie
    dość że płace za innych to jeszce nie płacę za siebie eeeeeeh. ZŁODZIEJE.

    > ????
    > albo dyskutuj na poziomie, albo pozostajesz na etapie obrażania
    > wszystkich dookoła i wówczas sorry, ale nie mamy o czym rozmawiać.

    to według ciebie z twojej strony jest argument na poziomie? że większość tak
    robi to my też? to w ogóle nie jest argument, to kpina!
    średnio zarabia się w Polsce jakieś 2000-2500 zł, to ja też tyle mam zarabiać?
    to taka średnia tez powinan być w S. Zjednocznych?
    to że wszyscy coś robią niestety jest argumentem dla ludzi niemyślących. tylko
    potencjalny element motłochu idzie za motłochem.

    niestety już nie zajrzę tutaj - dt. tego postu.
    muszę iśc pracować na innych, tych którym się nie chce i wolą zabrać innym
    zamiast zarobić samemu.

    a świetnie /nota bene/ określone zostało państwo opiekuńcze przez F. Hoelderina
    - państwo zawsze stawało się piekłem na ziemi, właśnie dlatego, że człowiek
    próbował uczynić je swym niebem

  • 74. Data: 2005-06-20 15:27:52
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Pawel Kozik wrote:

    > zabieranie jednym i dawanie drugim to kradzież, na tym bazuje państwo
    > socjalistyczne.

    to w takim razie 99% poństwa to państwa socjalistyczne. W tym 1%
    mieszczę się te, prawdziwie kapitalistyczne, bo nie ma w nich podatków.
    Głupoty opowiadasz.

> [...]
    > czym się różni to postępowanie od postępowania analogicznego w relacji

    tym czym relacja obywatel - obywatel od relacji obyatel - państwo.

    a przy okazji: głosowałeś na wyborach? jak tak to o co pretensje, a jak
    nie to tym gorzej dla ciebie, bo decyzję zostawiłeś innym

    > skąd tu Australia? ad większości bogatych państw - S. Zjednoczny zdaje się są
    > mieszcza się w granicach bogactwa - tak? i jakoś socjalizm u nich szczątkowy
    > /choć coraz większy/.

    weź mnie nie rozśmieszaj z tym szczątkowym socjalizmem w USA.
    pisz o czymś na czym się znasz, a nie obejrzałeś w telewizji.

> [...]
    > dość że płace za innych to jeszce nie płacę za siebie eeeeeeh. ZŁODZIEJE.

    a tu cię boli.

    > to według ciebie z twojej strony jest argument na poziomie? że większość tak
    > robi to my też? to w ogóle nie jest argument, to kpina!

    > średnio zarabia się w Polsce jakieś 2000-2500 zł, to ja też tyle mam zarabiać?
    ????????
    w jakiej ustawie to znalazłeś?

    > to taka średnia tez powinan być w S. Zjednocznych?
    a jaka jest średnia zarobków w USA. Wiesz chociaż.
    I potrafisz powiedzieć jaka jest proporcja pomiedzy średnimi zarobkami
    i średnimi kosztami życia tam.

> [...]
    >
    > niestety już nie zajrzę tutaj - dt. tego postu.
    > muszę iśc pracować na innych, tych którym się nie chce i wolą zabrać innym

    idź idź pracuj

    > a świetnie /nota bene/ określone zostało państwo opiekuńcze przez F. Hoelderina
    > - państwo zawsze stawało się piekłem na ziemi, właśnie dlatego, że człowiek
    > próbował uczynić je swym niebem

    ty masz jakieś kompleksy na swoim punkcie
    na to to ci już nie poradzę, napisz do Kasi, może cię ptzytuli.

  • 75. Data: 2005-06-20 15:52:12
    Od: leanback <g...@a...net>

    witek wrote:

    > weź mnie nie rozśmieszaj z tym szczątkowym socjalizmem w USA.
    > pisz o czymś na czym się znasz, a nie obejrzałeś w telewizji.

    Nie tylko w USA istnieja miekszania tzw. komunalne (symboliczny czynsz
    obliczany WG DOCHODOW - KOMUNA NA CALEGO!), ale jest nawet ministerstwo
    do tych spraw:

    http://www.hud.gov/

    Istnieje tez rzadowy program opieki spoleczno medycznej dla biednych:

    http://www.medicare.gov/ przyznawany WG DOCHODOW!

    > a jaka jest średnia zarobków w USA. Wiesz chociaż.
    > I potrafisz powiedzieć jaka jest proporcja pomiedzy średnimi zarobkami
    > i średnimi kosztami życia tam.

    USA jest na drugim miejscu na swiecie po Meksyku w ilosci dzieci
    zyjacych w nedzy. Mowi to nie kto inny jak UNICEF:

    PDF: http://www.unicef-icdc.org/publications/pdf/repcard6
    e.pdf

  • 76. Data: 2005-06-20 16:08:27
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    leanback wrote:

> [...]
    > do tych spraw:
    >

    > http://www.hud.gov/
    >

    > Istnieje tez rzadowy program opieki spoleczno medycznej dla biednych:

    czemu mnie cytujesz?
    ja się śmieję z tej szczątkowości, która z każdego kąta wystaje

    > USA jest na drugim miejscu na swiecie po Meksyku w ilosci dzieci
    > zyjacych w nedzy. Mowi to nie kto inny jak UNICEF:
    >
    > PDF: http://www.unicef-icdc.org/publications/pdf/repcard6
    e.pdf

    oraz chyba największym w państwach rozwiniętych analfabetyzmem, ale nie
    chce mi się szukać liczb. 37% amerykanów nie potrafi wskazać USA na mapie.