  • 1. Data: 2005-06-16 06:58:34
    Temat: Rozwod za granica?
    Od: "jerriest" <j...@g...pl>

    Witam!

    Mieszkam ponad roku za granica (w Irlandii). Jestem tymczasowo wymeldowany z
    mieszkania w Polsce na pobyt czasowy za granica. Tu w Irlandii po pol roku
    mam status REZYDENT.

    Zona chce rozwod.
    PYTANIE: Gdzie powinna wniesc pozew o rozwod? W Polsce czy w Irlandii?
    --------------------------------
    Kwestia druga:
    Podzial majatku. W ciagu tego roku pobytu w Irlandii mielismy slaby kontakt
    ze soba, praktycznie mozna by to okreslic jako brak pozycia czy jakos tak to
    sie nazywa. Kontakt ograniczal sie do telefonu moze raz na dwa miesiace moze
    rzadziej.
    PYTANIE:
    Czy nalezy sie jej polowa pieniadzy, tu w Irlandii zaoszczedzonych dzieki
    zyciu nie ukrywam tego skromnie i pracy w sporym stresie jako czlowiek
    drugieij kategorii jakim jest niewatpliwie emigrant?

    --------
    jerriest

  • 2. Data: 2005-06-16 08:05:30
    Temat: Re: Rozwod za granica?
    Od: "IT" <g...@w...pl>

    jerriest wrote:
> [...]
    >
    > Zona chce rozwod.
    > PYTANIE: Gdzie powinna wniesc pozew o rozwod? W Polsce czy w Irlandii?

    W Polsce

> [...]
    > dzieki zyciu nie ukrywam tego skromnie i pracy w sporym stresie jako
    > czlowiek drugieij kategorii jakim jest niewatpliwie emigrant?

    Jezeli nie zrobiliscie rozdzielnosci majatkowej, to nalezy sie.

    pzdr

    Ma Du