  • 11. Data: 2008-07-28 16:27:45
    Temat: ku gorzej niz za komuny
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    witanko

    tak
    wiec oskarzony nie moze nawet sie bronic
    wyrok nakazowy itp...pierdoly

    wiec skazany juz teraz to sobie zapamieta i bedzie miał policje, sady i
    państwo gleboko w dupie.
    Czyli jak psuc spoleczenstwo dla wygody panow
    sedziów. Tylko mi nie mowcie ze to jest ok
    ze takie metody stosujac bedzie prawo ład i porzadek
    Ja to jako obywatel widzę inaczej.

    pzdr

  • 12. Data: 2008-07-28 16:34:50
    Temat: Re: ku gorzej niz za komuny
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    grubianin pisze:

    > wiec oskarzony nie moze nawet sie bronic

    Jak nie masz pojęcia o czym piszesz, to po co się odzywasz ?

    > Ja to jako obywatel widzę inaczej.

    I dlatego Polska schodzi na psy, że mamy takich "obywateli" jak ty, nie
    mających o niczym pojęcia, ale "znającym" się na wszystkim.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 13. Data: 2008-07-28 16:36:56
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson pisze:

    > I dlatego Polska schodzi na psy, że mamy takich "obywateli" jak ty, nie
    > mających o niczym pojęcia, ale "znającym" się na wszystkim.

    Takich obywateli, którzy nawet zwykłego pouczenia przeczytać albo
    zrozumieć nie umieją.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 14. Data: 2008-07-28 16:51:06
    Temat: Re: Sąd grodzki i fantazje policjantów
    Od: "P^L^B" <p...@k...net.pl>

    > Jakie osobiste korzyści będą mieli z kłamania? MOżliwość posądzenia ich o
    > składanie fałszywych zeznań?

    Jak kiedyś stwierdził jeden znajomy gliniarz: Ma być jak JA mówię i nie
    będzie mi tu jeden z drugim farmazonów ..... no. Oni będą twardo obstawać
    przy tym że jechał za szybko, jeśli by zmienili zdanie to ich wiarygodność
    poszłaby się .... no. A jak im udowodni się nieprawdę to przyczepią się do
    samochodu, prawa jazdy, zeznania skarbowego, świadectwa szczepienia kota,
    itd....

  • 15. Data: 2008-07-28 17:17:21
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    witam

    i slusznie
    bo ja juz mam panstwo w dupie
    przez takich policjantow i sedziow i poslow

    wystarczy 1x skazac niewinnego
    a on juz ma panstwo w dupie

    pzdr

  • 16. Data: 2008-07-28 18:02:36
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Mon, 28 Jul 2008 10:19:13 +0200, Jurand napisał(a):

    > Jakie osobiste korzyści będą mieli z kłamania?>

    bylo ostatnio w tv... musza wyrobic dniowke

    --
    marcin

  • 17. Data: 2008-07-28 19:06:52
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 28 lipiec 2008 19:17
    (autor grubianin
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6kuv5$53m$1@news.wp.pl>):

    > i slusznie
    > bo ja juz mam panstwo w dupie

    Proponujemy wobec tego udać się w bliżej nieokreślonym, a znanym tobie
    kierunku państw wiecznej radości i szczęśliwości. A jeśli nie, to
    przynajmniej w pizdu stąd.

    --
    Tristan

  • 18. Data: 2008-07-28 19:11:12
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    a ty co taki madry
    dupnac ci??

    odpowiedz na poziomie postu wyzej

  • 19. Data: 2008-07-28 19:26:40
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 28 lipiec 2008 21:11
    (autor grubianin
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6l5kl$8hj$1@news.wp.pl>):

    > a ty co taki madry

    Po prostu... Taki się urodziłem... jednym bozia mądrość dała, innym
    grubianinom nie.

    > dupnac ci??

    Myślisz dresiku, że się boję?

    --
    Tristan

  • 20. Data: 2008-07-28 19:31:44
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    jak trudno zrozumiec czlowieka myslacego inaczej prawda?

    no chyba ze sie samemu nie mysli prawda?