  • 1. Data: 2008-07-27 18:13:03
    Temat: Zakup auta z niemiec
    Od: "RUN" <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam zamiar zakupic auto z niemiec- osobowe.
    Jest mozliwosc zakupu z rachunkiem VAT - przynajmniej tak twiedzi niemiec.
    Mam firme z Europejskim NIP wiec moge je zakupic w niemczech za cene netto.
    Czy jak je przywioze do nas to US scignie mnie i bedzie chcial aby im odrazu
    zaplacic vat ?
    Auto chce uzytkowac , nie sprzedawac, pewnie za jakies 2-3 lata je sprzedam-
    czy wlasnie wtedy bede musial zaplacic vat ?
    Orientowalem sie i jak jest zanizony rachunek to biora wartosc rynkowa - czy
    to prawda.
    Ale jak przedstawie wycene przez jakiegos tam mistrza ( jakie musi miec
    papiery ?) to biora wartosc z wyceny i jeszcze zawracaja koszty wyceny -
    prawda to ?
    Podobno juz rachunki za 100 euro nie przechodza - shit.
    Ciekaw jestem czy jak auto kupie za 10 000 euro a na rachunku bedzie 5 000
    ale bedzie motorshaden czy inne lackierdefect to przejdzie czy nie ?
    Jezeli auto jest 2005 i silnik 2,2 diesel to juz akcyza 13,6 ?

    Prosze o odpowiedz na ww pytania.

    MAciej

  • 2. Data: 2008-07-27 18:44:08
    Temat: Re: Zakup auta z niemiec