  • 21. Data: 2008-07-28 19:35:59
    Temat: Re: ku gorzej niz za komuny
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 28 lipiec 2008 21:31
    (autor grubianin
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6l6r0$95r$1@news.wp.pl>):

    > jak trudno zrozumiec czlowieka myslacego inaczej prawda?

    Weź już skończ z tą polityczną poprawnością... Sprawny inaczej, kochający
    inaczej, teraz kuźwa myślący inaczej.

    > no chyba ze sie samemu nie mysli prawda?

    Ano dokonałeś słusznej samooceny. Już sam fakt, że przerasta cię obsługa
    czytnika oraz zasad cytowania dobitnie o tym świadczy, więc nawet nie
    musisz dokładać debilnych wypowiedzi....

    --
    Tristan

  • 22. Data: 2008-07-28 19:55:37
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    inaczej niz ty
    ale duren mi sie trafil do dysputy

  • 23. Data: 2008-07-28 20:45:14
    Temat: Re: Sąd grodzki i fantazje policjantów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik zly b...@p...fm ...

    > bylo ostatnio w tv... musza wyrobic dniowke

    to bylo pytanie o korzysci jakie odniosa swiadkowie z Daewoo.
    Jakie policja - to w kontekscie tej dniowki troche rozjasnia. Chociaz jak
    widze czasami w jakich miejscach stoja to w jeden dzien mozna wyrobic
    dniowki na cały tydzien.

  • 24. Data: 2008-07-28 20:45:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Johnson j...@n...pl ...

    > Takich obywateli, którzy nawet zwykłego pouczenia przeczytać albo
    > zrozumieć nie umieją.

    to ja ci opowiem inna historie:
    jade sobie na spotkanie, dzien przed urlopem. Troche zamyslony, ale
    spokojnie, 90km/h. Teren szeroki, widocznosc znakomita, zadnych drzew -
    normalnie bajka. Trasy nie znam, ale jedzie sie swietnie. No i zatrzymuja
    mnie. Teren zabudowany 90 na 50 - 200 zł i 6 punktów.
    Nie kłóce sie, mowie ze rzeczywiscie nie zauwazyłem znaku ze teren, miejsce
    nie sugeruje ze zabudowany bo tak jak mowie, teren generalnie pusty,
    pierwsza zabudowania za moze 200 metrów. Trudno - zagapiłem sie.
    Po 2 tygodniach urlopu jade ponownie. I co widze - okazuje sie ze znaku
    terenu zabudowanego nie ma. Znaczy jest, ale po lewej stronie. wystarczy ze
    bede wtedy mijał jakies wieksze auto i go nie zauwaze. Dzwonie na komende i
    tłumacze na czym sprawa polega, mysle sobie ze przeciez to zaden problem
    sprawdzic czy rzeczywiscie znak zle ustawiony i czy dany patrol akurat tam
    wtedy lapał. I co sie dowiaduje? Moje pretensje moge sobie w dupe wsadzic,
    na odwolanie mam 7 dni, oni tego sprawdzac nie beda no i najlepsze - moze w
    miedzyczasie ten znak przestawiono...
    I tyle, zaplaciłem. Znak stoi zle do dzis...
    I jak tu ufac policji?

  • 25. Data: 2008-07-30 13:37:08
    Od: "Jurand" <jurand@!skasujto!.poczta.fm>

    "P^L^B" <p...@k...net.pl> wrote in message

    > Jak kiedyś stwierdził jeden znajomy gliniarz: Ma być jak JA mówię i nie
    > będzie mi tu jeden z drugim farmazonów ..... no. Oni będą twardo obstawać
    > przy tym że jechał za szybko, jeśli by zmienili zdanie to ich
    > wiarygodność poszłaby się .... no.

    No to chyba się pójdzie ... no... bo napisali łatwe do podważenia bzdury we
    wniosku o ukaranie.

    > A jak im udowodni się nieprawdę to
    > przyczepią się do samochodu, prawa jazdy, zeznania skarbowego,
    > świadectwa szczepienia kota, itd....

    Potem to się będą mogli czepiać gałęzi.

    Jurand.

  • 26. Data: 2008-07-31 08:56:27
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sun, 27 Jul 2008 23:41:38 +0200, Arek napisał(a):

> [...]
    >
    > Nie ma świadków, żaden sędzia w Polsce nie da im wiary.
    > To osoby, którym zależy żeby kłamać bo mają osobiste korzyści z tego

    Tym sposobem zlikwidowałeś instytucję świadka.
    Wszak w większości postępowań sądowych,świadkowie są znajomymi jednej lub
    drugiej strony. Napisałem w większości -nie znaczy że we wszystkich ;)

  • 27. Data: 2008-08-04 22:07:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kuba " <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie znam się na tym, ale może - jeśli ukaranemu bardzo zależy -
    > doprowadzić do
    > skazania policjantów za fałszywe zeznania w postępowaniu sądowym i potem
    > wniosek o wznowienie postępowania?

    Ja niegdzie nie znalazłem wzmianki o składaniu zeznań przez policjantów.

    > I druga sprawa - jak w ogóle w tej sprawie mógł być zastosowany art. 58
    > par.
    > kw., skoro obwiniony nie był przesłuchany i tym bardziej nie wyraził
    > zgody na
    > samoukaranie?

    I to jest włąścicie postawione pytanie.