  • 1. Data: 2008-07-28 05:34:27
    Temat: kupno mieszania kredyt
    Od: "tmp2" <t...@p...onet.pl>

    Wziałem kredyt na kupno mieszania. Kredyt został wyplacony przez Bank na
    konto sprzedajacego. Czy moge od Banku rzadac jakiegos potwierdzenia wypłatu
    tego kredytu, gdyz kiedy o to prosiłem to powiedzieli ze bank takiego
    potwierdzenia nie wydaje.
    Chcialbym miec jakis dowod ze kredyt zostal przelany na konto sprzedajacego.

    ER

  • 2. Data: 2008-07-28 06:11:44
    Temat: Re: kupno mieszania kredyt
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Użytkownik "tmp2" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

    oczywiscie ze sie domagaj - w końcu to Twoje pieniądze.

    ja również kiedys to wymogłem na banku przy mniejszym nawet kredycie, dali
    bezpłatnie jeszcze zaznacze, tylko sie trzeba uprzeć. jak mówią NIE to niech
    uzasadnią......

    Sebastian