  • 1. Data: 2008-07-27 20:46:05
    Temat: osrodek prezydencki na Helu i spacer brzegiem
    Od: "nicram" <n...@t...org>

    Wymyśliłem sobie sposób na wakacje-spacer wzdłuż polskiego wybrzeża
    Morza Bałtyckiego. Jednak co z Helem? wiem, że jest tam prezydencki
    ośrodek, niby nie wolno w Polsce grodzić brzegów, ale wiadomo są równi i
    równiejsi, pewnie BOR od razu zacznie do mnie strzelać jak do kaczek,
    albo w najlepszym razie mnie aresztują ;) rok temu słyszałem wiadomość,
    że dzieci wrzuciły tam piłkę plażową i później ich rodzice byli
    wzywani... Gdzie dokładnie jest ten ośrodek i czy będę mógł tam przejść?

  • 2. Data: 2008-07-27 20:53:35
    Temat: Re: osrodek prezydencki na Helu i spacer brzegiem
    Od: Solek <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > ośrodek, niby nie wolno w Polsce grodzić brzegów, ale wiadomo są równi i
    > równiejsi, pewnie BOR od razu zacznie do mnie strzelać jak do kaczek,

    .. nie gledz, akurat o kaczki to tam sie dba :P

    --
    http://tcx.pl/ tanie noclegi, zakup biletow lotniczych on-line

  • 3. Data: 2008-07-27 21:25:07
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    Gdzie dokładnie jest ten ośrodek i czy będę mógł tam przejść?

    Chyba nie zajmuje plazy z obydu stron polwyspu ?
    Na srodkowym wybrzezu jest przynajmniej jeden poligon, ktory ma plaze - tego
    chyba nie da sie przejsc ?

    Cezar

  • 4. Data: 2008-07-27 23:03:31
    Od: "m5c" <m...@g...pl>

    Użytkownik "nicram" <n...@t...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > że dzieci wrzuciły tam piłkę plażową i później ich rodzice byli
    > wzywani... Gdzie dokładnie jest ten ośrodek i czy będę mógł tam przejść?
    To jest dość wymyślony problem jeśli wziąć pod uwagę, że np. ujścia rzek
    także raczej nie są do przejścia na piechotę. A jest ich kilka po drodze.

  • 5. Data: 2008-07-27 23:24:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    m5c pisze:

    > To jest dość wymyślony problem jeśli wziąć pod uwagę, że np. ujścia rzek
    > także raczej nie są do przejścia na piechotę. A jest ich kilka po drodze.

    Przepis jest przepis - przejście ma być.

    Poza tym pontony też wolno posiadać a i umiejętność pływania nie jest
    zakazana.

  • 6. Data: 2008-07-28 12:43:46
    Od: "m5c" <m...@g...pl>

    wiadomości news:488d03cd@news.home.net.pl...

    > Przepis jest przepis - przejście ma być.
    >
    > Poza tym pontony też wolno posiadać a i umiejętność pływania nie jest
    > zakazana.

    Oczywiście i dzięki temu możesz także pokonać kawałek zamkniętej plaży.

  • 7. Data: 2008-07-28 13:39:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    m5c pisze:

    > Oczywiście i dzięki temu możesz także pokonać kawałek zamkniętej plaży.

    Zamknięta plaża jest w Polsce nielegalna.

  • 8. Data: 2008-07-28 14:04:35
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 28 Jul 2008 15:39:10 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Zamknięta plaża jest w Polsce nielegalna.

    Ponieważ?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 9. Data: 2008-07-28 14:08:57
    Od: "m5c" <m...@g...pl>

    wiadomości news:3pu0m5-146.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Zamknięta plaża jest w Polsce nielegalna.

    Możesz przytoczyć jakieś paragrafy na poparcie tego zdania?

  • 10. Data: 2008-07-28 14:37:28
    Od: "kuba " <j...@N...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Zamknięta plaża jest w Polsce nielegalna.

    Art. 27 prawa wodnego, który zapewne masz na myśli, nie ma zastosowania do
    morskich wód terytorialnych, o czym mówi poniższy przepis tej samej ustawy
    interpretowany a contrario.

    Art. 7. 1. Przepisy ustawy mają zastosowanie do wód śródlądowych oraz morskich
    wód wewnętrznych, z wyłączeniem morskich wód wewnętrznych Zatoki Gdańskiej.
    2. Przepisy ustawy mają zastosowanie również do wód morza terytorialnego oraz
    morskich wód wewnętrznych Zatoki Gdańskiej w zakresie ochrony przed
    zanieczyszczeniem ze źródeł lądowych oraz przed powodzią, a w pozostałym
    zakresie - w przypadkach w niej określonych.

    pozdrawiam
    kuba