    From: "P^L^B" <p...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sąd grodzki i fantazje policjantów
    Date: Mon, 28 Jul 2008 18:51:06 +0200

    > Jakie osobiste korzyści będą mieli z kłamania? MOżliwość posądzenia ich o
    > składanie fałszywych zeznań?

    Jak kiedyś stwierdził jeden znajomy gliniarz: Ma być jak JA mówię i nie
    będzie mi tu jeden z drugim farmazonów ..... no. Oni będą twardo obstawać
    przy tym że jechał za szybko, jeśli by zmienili zdanie to ich wiarygodność
    poszłaby się .... no. A jak im udowodni się nieprawdę to przyczepią się do
    samochodu, prawa jazdy, zeznania skarbowego, świadectwa szczepienia kota,
    itd....