  • 1. Data: 2008-07-27 17:01:46
    Temat: czas dla sadu na zalozenie ksiegi wieczystej
    Od: Dr Dex <d...@w...spamfree.pl>

    Witam !

    Czy sad ma jakis ustawowo narzucony maksymalny czas, w ktorym powinien
    zalozyc ksiege wieczysta ?

    (czas oczywiscie liczony od momentu zlozenia wniosku) ?

    --
    "Everything should be made as simple as possible,
    but not simpler" - A. Einstein

  • 2. Data: 2008-07-27 19:08:28
    Temat: Re: czas dla sadu na zalozenie ksiegi wieczystej
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Dr Dex pisze:

    > Czy sad ma jakis ustawowo narzucony maksymalny czas, w ktorym powinien
    > zalozyc ksiege wieczysta ?

    Nie ma. A w zasadzie ma - czyli musi to zrobić w rozsądnym czasie.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 3. Data: 2008-07-27 19:13:42
    Od: Dr Dex <d...@w...spamfree.pl>

    Johnson wrote:

    > Nie ma. A w zasadzie ma - czyli musi to zrobić w rozsądnym czasie.

    w takim razie inne pytanie: czy 6 m-cy to "rozsadny czas" a jesli nie to jak
    na nich wymusic aby sie pospieszyli ?

  • 4. Data: 2008-07-27 19:18:01
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Dr Dex pisze:

    > w takim razie inne pytanie: czy 6 m-cy to "rozsadny czas"

    Zależy gdzie, ale najprawdopodobniej to za długo.

    > a jesli nie to jak na nich wymusic aby sie pospieszyli ?

    Na początek rozmowa z Przewodniczącym Wydziału.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 5. Data: 2008-07-27 19:33:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Dr Dex pisze:

    > w takim razie inne pytanie: czy 6 m-cy to "rozsadny czas" a jesli nie to jak

    Cóż... Mi założyli po mniej-więcej takim czasie. Po złożeniu wniosku o
    przyśpieszenie. Ludzie nierzadko czekali i po 2 lata (rejon sądu w
    Pruszkowie)

    > na nich wymusic aby sie pospieszyli ?

    Wymusić? Nie da rady. Możesz najwyżej uprzejmie prosić o przyśpieszenie
    procedury z uwagi na bardzo ważne przyczyny (kredyt hipoteczny, sporo
    droższy do czasu założenia księgi i uzyskania wpisu, to taki przykładowy
    argument).