  • 121. Data: 2013-12-23 22:48:36
    Temat: Re: Renta tylko jak się w ostatnich 10 latach 5 lat pracowało?
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:52b8a7c2$0$2150$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jest jakaś sprzeczność w Twoim rozumowaniu.
    > Chwalisz przekwalifikowanie nawet do prostych prac fizycznych a nie potrafisz
    > sobie wyobrazić że praca _dobrego_ glazurnika musi kosztować.
    > Raz "dostosuj się do rynku" a drugim razem "nie będziesz przepłacać za złote
    > narzędzia.
    > Zwolnij pisanie a wyjdzie Ci to na dobre.

    Nie, on by chciał żeby wszystkim płacić tylko 1300 zł... i fizolom i dobrym
    glazurnikom na umowę zlecenie...

    boukun

  • 122. Data: 2013-12-23 23:40:24
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-12-23 22:25, Andrzej Lawa pisze:

    > Skoro są gotowi wykonać taką pracę za taką cenę, oznacza to że jest to
    > robota opłacalna.

    skoro nie wrócili to znaczy ze nie jest. A rynek to potwierdza nie
    zajmując niszy w upiekszaniu domostwa gołodupcom.
    Ty dalej rozumujesz jak rezim na Białorusi, gdzie propaganda twierdzi,
    ze prywatny piekarz mógłby z lenistwa nie piec chleba i ludzie
    chodziliby głodni. Idziesz tym samym tokiem: bezrobotni powinni sie
    zajac glazurą dla gołodupców. A kolejni glazurniczym wolontoriatem....

    --
    @foe_pl

  • 123. Data: 2013-12-24 01:22:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 23.12.2013 23:40, the_foe pisze:

    > skoro nie wrócili to znaczy ze nie jest. A rynek to potwierdza nie

    Z czasem wrócili. Łaskawie po ponad pół roku.

    > zajmując niszy w upiekszaniu domostwa gołodupcom.

    Masz chyba jakieś kompleksy - to jakaś projekcja, czy co?

> [...]
    > chodziliby głodni. Idziesz tym samym tokiem: bezrobotni powinni sie
    > zajac glazurą dla gołodupców. A kolejni glazurniczym wolontoriatem....

    Cóż, matołem byłeś i jesteś, stąd twoja tendencja do wypaczania cudzych
    słów.

  • 124. Data: 2013-12-24 01:23:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 23.12.2013 22:48, boukun pisze:
    > Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, on by chciał żeby wszystkim płacić tylko 1300 zł... i fizolom i
    > dobrym glazurnikom na umowę zlecenie...

    Bądź łaskaw nie wypowiadać się w moim imieniu, pasożycie.

  • 125. Data: 2013-12-24 14:45:18
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>

    > [...]
    >
    > Huta przede wszystkim wyprodukuje rzeczy których kowal nie jest w stanie.

    A my o tym gadamy ? Chodziło o to, że odbierze pracę wszystkim kowalom a
    zatrudni jednego. Nieuniknione, ale w tym właśnie problem.

    > I co w tym złego?

    To, że mniej pracy będzie na rynku a nie więcej.

    > Znaczy sugerujesz, że 100 lat temu więcej osób mogło się czymś zająć,
    > niż dzisiaj? Dość odważne.

    > I co zo tego? Ten wątek w ogóle nie był poruszany. I nie ma nic do rzeczy.

    Ma tyle do rzeczy, że prawdziwych nowych jezior jest tyle ile jest, powstają
    tylko wirtualne. Wciskamy klientom coś czego nie potrzebują a nie
    zaspokajamy autentyczne potrzeby.

    > Stać na to przede wszystkim firmy które zatrudniają programistów,
    > grafików, managerów itd.

    > Dlaczego idiotom przez cwaniaków?
    > I co to ma do rzeczy? Zajmowanie się wytwarzaniem dóbr luksusowymi to nie
    > jest zajęcie? I nie da się z tego żyć? Rly?

    Nie tyle luksusowych co zbędnych. Można z tego żyć jak ktoś inny przekona
    klientów, że tego potrzebują. To nie jest dokładnie ten towar jaki
    sprzedawał kiedyś kowal.

  • 126. Data: 2013-12-24 16:43:48
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości

    > Bądź łaskaw nie wypowiadać się w moim imieniu, pasożycie.

    Jaki nieprzyjemny typ jest z ciebie, pasoŻydzie. Nikt cię nie lubi... Po co ty
    tu piszesz, jak musiszt tylko do wszystkich pyskować i z nikim nie umiesz po
    ludzku rozmawiać...

    boukun

  • 127. Data: 2013-12-24 18:00:29
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-12-22 18:55, Andrzej Lawa pisze:

    > Szeregowiec to najwyżej semi-mieszkanie ;->
    >
    > Weź się do roboty i nie żeruj na zasiłkach, bo inaczej prędzej czy
    > później komornik ci mieszkanko zajmie i tyle będziesz z niego miał.

    Z tego co pamietam, to zona go utrzymuje.
    A tak przy okazji, to jakie sa teraz zasilki w Polsce? Skoro tak slodko
    sie zyje z naciagnia systemu to wnosze ze 2K/mo to minimum ?

    --
    @foe_pl

  • 128. Data: 2013-12-24 23:10:34
    Od: "t-1" <n...@n...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał

    > Swoją drogą ten nieszczęsny przebrzydły Miler ci mi tak krwi napsuł
    > dzisiaj powiedział coś mądrego.
    > Skoro i tak ogromna większość Polaków jest ubezpieczona (przypominam że
    > dziecko do 18 roku życia z mocy ustawy) to koszt budowania systemu
    > sprawdzania ubezpieczenia jest większy niż wyłożenie kasy na to
    > ubezpieczenie.
    > Wiem że to nie mieści się w liberalnych głowach ale tylko to podejście się
    > sprawdza.

    Przez kilka pierwszych lat.
    Później namnożyło by się chętnych do życia na cudzy koszt.

  • 129. Data: 2013-12-25 13:51:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 24.12.2013 14:45, John Kołalsky pisze:

    > Nie tyle luksusowych co zbędnych. Można z tego żyć jak ktoś inny
    > przekona klientów, że tego potrzebują. To nie jest dokładnie ten towar
    > jaki sprzedawał kiedyś kowal.

    Owszem. Czyli zamiast jednego kowala mamy artystę metaloplastyka,
    projektanta jego cudeniek oraz marketoida, który to ludziom wciska ;)

    Oczywiście tutaj też są pewne ograniczenia rynku - aczkolwiek głównym
    jest brak elastyczności i roszczeniowa postawia takich leniwych
    pasożytów jak bokun. Co niestety wykorzystują różni skrajni
    pseudo-politycy. Zobacz, że ten matoł ma dokładnie takie same cechy jak
    elektorat Adolfa Hitlera. Mały, zgorzkniały, parszywy naziolek, który
    szuka winnych wszędzie dookoła byleby tylko samemu nie wziąć się do roboty.

    Gorzej - nie ma usprawiedliwienia, jakie mieli wyborcy Hitlera, czyli
    poważnego, realnego kryzysu godzącego w podstawy egzystencji, bez
    żadnego zabezpieczenia socjalnego.

  • 130. Data: 2013-12-25 13:52:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 24.12.2013 16:43, boukun pisze:

    > Jaki nieprzyjemny typ jest z ciebie, pasoŻydzie. Nikt cię nie lubi... Po
    > co ty tu piszesz, jak musiszt tylko do wszystkich pyskować i z nikim nie
    > umiesz po ludzku rozmawiać...

    Ooo, projekcja małego, parszywego naziolka!