    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Renta tylko jak się w ostatnich 10 latach 5 lat pracowało?
    Date: Tue, 24 Dec 2013 14:45:18 +0100
    <l8v15s$7pn$1@node1.news.atman.pl>
    <52b30b28$0$2357$65785112@news.neostrada.pl>
    <l8vmk2$60a$2@node2.news.atman.pl> <l8vo83$vjg$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@p...org> <l9230e$5jd$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@p...org> <l94n4m$ptb$2@news.dialog.net.pl>
    <s...@p...org> <l96u0s$9o1$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org> <l98vib$7pj$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org> <l997qj$kp6$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>

    > [...]
    >
    > Huta przede wszystkim wyprodukuje rzeczy których kowal nie jest w stanie.

    A my o tym gadamy ? Chodziło o to, że odbierze pracę wszystkim kowalom a
    zatrudni jednego. Nieuniknione, ale w tym właśnie problem.

    > I co w tym złego?

    To, że mniej pracy będzie na rynku a nie więcej.

    > Znaczy sugerujesz, że 100 lat temu więcej osób mogło się czymś zająć,
    > niż dzisiaj? Dość odważne.

    > I co zo tego? Ten wątek w ogóle nie był poruszany. I nie ma nic do rzeczy.

    Ma tyle do rzeczy, że prawdziwych nowych jezior jest tyle ile jest, powstają
    tylko wirtualne. Wciskamy klientom coś czego nie potrzebują a nie
    zaspokajamy autentyczne potrzeby.

    > Stać na to przede wszystkim firmy które zatrudniają programistów,
    > grafików, managerów itd.

    > Dlaczego idiotom przez cwaniaków?
    > I co to ma do rzeczy? Zajmowanie się wytwarzaniem dóbr luksusowymi to nie
    > jest zajęcie? I nie da się z tego żyć? Rly?

    Nie tyle luksusowych co zbędnych. Można z tego żyć jak ktoś inny przekona
    klientów, że tego potrzebują. To nie jest dokładnie ten towar jaki
    sprzedawał kiedyś kowal.