  • 1. Data: 2013-12-18 13:25:52
    Temat: OFE - zabór mienia
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    No i co? Mamy wywłaszczenie...

    Nie ma to jak byc "stanowiacym prawo"

    http://prawo.rp.pl/artykul/757643,1072333-Ciazynski-
    -Wywlaszczenie-skladek-z-OFE-niekonstytucyjne.html

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 2. Data: 2013-12-18 13:30:50
    Temat: Re: OFE - zabór mienia
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 18.12.2013 13:25, hikikomorisan wrote:
    > No i co? Mamy wywłaszczenie...
    >
    > Nie ma to jak byc "stanowiacym prawo"
    >
    > http://prawo.rp.pl/artykul/757643,1072333-Ciazynski-
    -Wywlaszczenie-skladek-z-OFE-niekonstytucyjne.html

    No to ja proponuje isc dalej - skoro brakuje w budzecie na rozne rzeczy:

    - zabrac tym co maja dom z ogródkiem - na poczatek ogródek, wywlaszczyc
    a potem ogrodek sprzedac i kase do budzetu

    - zabrac kazdemu, co ma 2 lub wiecej mieszkan, 50% mieszkan i zlicytowac

    - zabrac kazdemu, co ma 2 lub wiecej samochodow, polowe, i zlicytowac

    - zabrac sklepikarzom polowe towaru, bo w koncu niemal polowa wartosci
    towaru to podatki i ukryte podatki w kaskadzie podatkow od podatku
    dochodowego pracownika, ktory jest kosztem produkcji az po vat...

    nooo, kto podrzuci tusku jeszcze jakies pomysly na zrabowanie czegos
    obywatelom?

  • 3. Data: 2013-12-18 13:41:29
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał w wiadomości

    -Wywlaszczenie-skladek-z-OFE-niekonstytucyjne.html

    > No to ja proponuje isc dalej - skoro brakuje w budzecie na rozne rzeczy:

    A ja proponuję, żeby każdy, komu zabraknie w budżecie na obiad/kino/wakacje
    mógł sobie pobrać brakującą kwotę z konta pana premiera/ministra finansów.

    Agnieszka

  • 4. Data: 2013-12-18 17:08:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał w wiadomości

    -Wywlaszczenie-skladek-z-OFE-niekonstytucyjne.html

    > No to ja proponuje isc dalej - skoro brakuje w budzecie na rozne rzeczy:

    Ja też uważam, że powinni iść dalej, ale zaproponuje inny kierunek. Ustalić
    pomysłodawcę i wszystkich pomocników wyprowadzenia ze Skarbu Państwa do
    prywatnych firm środków w ramach tzw. II Filara, w ramach którego nie dość,
    ze te środki wyprowadzono, to jeszcze obciążona gwarancjami Skarbu Państwa.
    Z góry dało się przewidzieć, że tych środków musi zabraknąć w budżecie ZUS,
    a zatem musi je dodać Skarb Państwa - czyli trzeci raz z naszych podatków.
    Tak ustalonych sprawców przekładnie ukarać, tak by każdy następny
    "pseudoekonomista" nigdy wiecej się nie poważył na takie kroki.

  • 5. Data: 2013-12-18 20:52:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-12-18 13:41, Agnieszka wrote:

    > A ja proponuję, żeby każdy, komu zabraknie w budżecie na
    > obiad/kino/wakacje mógł sobie pobrać brakującą kwotę z konta pana
    > premiera/ministra finansów.

    Kiepski pomysł - pamiętasz sprawę imprez firmowych? Trzeba podatek
    zapłacić, nawet jeśli nie poszłaś. Potencjalnie mogłaś.

    No to teraz każdy musiałby zapłacić podatek od całej pensji premiera -
    wszak potencjalnie mógł wziąć - czyli dochód jak nic.

    BTW Był pomysł, żeby każdy wysłał ministrowi zaproszenie na wytworną
    kolację w 5 gwiazdkowym hotelu. Kilkanaście takich akcji i możnaby całą
    dziurę budżetową zasypać, a nawet zostałoby trochę żeby usypać kopczyk
    ku chwale ministra. Widział co robi odchodząc:P

    Shrek

  • 6. Data: 2013-12-18 20:53:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-12-18 13:25, hikikomorisan wrote:
    > No i co? Mamy wywłaszczenie...

    Oj tam od razu zabór mienia...

    Czasowy zabór mienia, bo przecież obiecali że zwrócą;)

    Shrek.

  • 7. Data: 2013-12-18 20:56:49
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Oj tam od razu zabór mienia...
    >
    > Czasowy zabór mienia, bo przecież obiecali że zwrócą;)
    >
    > Shrek.

    Ten rząd obiecał że jakiś przyszły rząd zwróci?

    To jest warte więcej niż obietniczki obecnego rządu PO w imieniu
    przyszłego rządu (zapewne) PiS?

    --
    A. Filip
    Płaczącemu nie patrz nigdy w oczy! (Przysłowie afrykańskie)

  • 8. Data: 2013-12-18 21:22:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-12-18 20:56, A. Filip wrote:

    > Ten rząd obiecał że jakiś przyszły rząd zwróci?
    >
    > To jest warte więcej niż obietniczki obecnego rządu PO w imieniu
    > przyszłego rządu (zapewne) PiS?

    Emotka nie widział?

    Shrek

  • 9. Data: 2013-12-18 21:34:16
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Emotka nie widział?
    >
    > Shrek

    Widziałem, ale o swoich pieniądzach większych niż grosze się
    żartuje z trudem.

    --
    A. Filip
    Kto wysoko lata, ten nisko siada. (Przysłowie polskie)

  • 10. Data: 2013-12-19 00:06:12
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 18.12.2013 20:52, Shrek wrote:

    > Kiepski pomysł - pamiętasz sprawę imprez firmowych? Trzeba podatek
    > zapłacić, nawet jeśli nie poszłaś. Potencjalnie mogłaś.

    efekt jest taki, ze pracodawcy przestali robic imprezy (duzo mniej robia
    takich imprez) oraz mniej daja prezentow jakichs swiatecznych pracownikom.

    PRACOWNICY DZIEKUJOM RZONDOWI