  • 111. Data: 2013-12-23 15:04:19
    Temat: Re: Renta tylko jak się w ostatnich 10 latach 5 lat pracowało?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 grudnia 2013 14:42:23 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Znajduje niby ekip�. Umawia si� na termin i cen�. Materia�y kupione.
    > Zbli�a si� termin rozpocz�cia prac... i gucio, ekipa zaj�ta, albo >co�
    wypad�o albo co� innego. I tak w k�ko.
    Użyje wojego słownictwa: "to jakis matoł widocznie jest"
    W 2007-2008 to faktycznie trudniej było o wolna ekipę ale teraz to praktycznie od
    ręki można załatwić.

  • 112. Data: 2013-12-23 15:55:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.12.2013 15:04, Kris pisze:
    [ciach]

    Zaprzestaję odpowiadać niedorozwiniętym kmiotom, którzy przez kilka lat
    nie potrafią nauczyć się poprawnego kodowania oraz formatowania listów.

  • 113. Data: 2013-12-23 16:05:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 grudnia 2013 15:55:44 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Zaprzestaj� odpowiada� niedorozwini�tym kmiotom, kt�rzy przez kilka >lat
    nie potrafi� nauczy� si� poprawnego kodowania oraz formatowania >list�w.

    Ograniczenie Twojej "tfórczości" w usenecie wyjdzie mu tylko na dobre.
    Cieszę się więc że przyczyniłem się do tego ze na usenecie będzie normalniej;)
    Zawsze to jedna osoba mniej używająca chamskiego języka, jeden trol mniej.
    Powstrzymaj się prosze i nie odpowiadaj piszać coś o projekcji. Ten tekst już znamy.

  • 114. Data: 2013-12-23 20:26:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 23.12.2013 13:39, Wojciech Bancer pisze:

    > Dlaczego idiotom przez cwaniaków?
    > I co to ma do rzeczy? Zajmowanie się wytwarzaniem dóbr luksusowymi to nie
    > jest zajęcie? I nie da się z tego żyć? Rly?

    Ludzie mogą mieć coraz więcej coraz taniej (z puli rzeczy niezbędnych
    codziennego użytku) więc mają coraz więcej środków na różne zbytki -
    "rasowe" serki, indywidualnie projektowane wnętrza. Są to nowe rynki -
    tylko trzeba umieć. I tu jest problem, bo wielu tracących pracę w
    produkcji nie jest zdolnych samodzielnie się przestawić z bezmyślnego
    tłoczenia masowych guzików na artystycznie rzeźbienie indywidualnych
    guzików okolicznościowych.

  • 115. Data: 2013-12-23 20:27:51
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-12-23 14:42, Andrzej Lawa pisze:

    > Znajduje niby ekipę. Umawia się na termin i cenę. Materiały kupione.
    > Zbliża się termin rozpoczęcia prac... i gucio, ekipa zajęta, albo coś
    > wypadło albo coś innego. I tak w kółko.

    a musi szukac ekipy? Bez umowy, faktury po prostu na krzywy ryj? Nie
    moze skorzystać z usług firmy, gdzie ekipa remontowa to dobrze oplacani
    pracownicy? Zapłaci 5x wiecej ale na pewno sie doczeka....

    --
    @foe_pl

  • 116. Data: 2013-12-23 21:22:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 23.12.2013 20:27, the_foe pisze:

    > a musi szukac ekipy? Bez umowy, faktury po prostu na krzywy ryj? Nie

    Z umową i fakturą, ale za uczciwą cenę.

    > moze skorzystać z usług firmy, gdzie ekipa remontowa to dobrze oplacani
    > pracownicy? Zapłaci 5x wiecej ale na pewno sie doczeka....

    Co sobie żałujesz - płać 100x cenę rynkową! niech to będzie ekipa ze
    złoconymi narzędziami!

  • 117. Data: 2013-12-23 21:53:08
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-12-23 21:22, Andrzej Lawa pisze:

    > Co sobie żałujesz - płać 100x cenę rynkową! niech to będzie ekipa ze
    > złoconymi narzędziami!

    ty dalej nie rozumiesz co to jest cena rynkowa. Skoro beda to robic
    złoconymi narzedziami to i moze to kosztuje 100x wiecej. Mi wystarczą z
    tymi zwykłymi. To ze kosztują 5x wiecej niz chce zapłacić sąsiad, to
    jest własnie sedno tego problemu. On dostaje usługę na miarę jego
    mozliwosci finansowych.

    --
    @foe_pl

  • 118. Data: 2013-12-23 22:14:39
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-12-23 21:22, Andrzej Lawa pisze:
    > Co sobie żałujesz - płać 100x cenę rynkową! niech to będzie ekipa ze
    > złoconymi narzędziami!

    Jest jakaś sprzeczność w Twoim rozumowaniu.
    Chwalisz przekwalifikowanie nawet do prostych prac fizycznych a nie
    potrafisz sobie wyobrazić że praca _dobrego_ glazurnika musi kosztować.
    Raz "dostosuj się do rynku" a drugim razem "nie będziesz przepłacać za
    złote narzędzia.
    Zwolnij pisanie a wyjdzie Ci to na dobre.

  • 119. Data: 2013-12-23 22:25:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 23.12.2013 21:53, the_foe pisze:

> [...]
    > tymi zwykłymi. To ze kosztują 5x wiecej niz chce zapłacić sąsiad, to
    > jest własnie sedno tego problemu. On dostaje usługę na miarę jego

    Raczej ty nie chwytasz zasad wolnego rynku i konkurencji.

    Skoro są gotowi wykonać taką pracę za taką cenę, oznacza to że jest to
    robota opłacalna. Jednak jeśli zwlekają (zakładany że przez bardziej
    intratną ofertę) oznacza to, że mogą przebierać w ofertach, zatem popyt
    na usługi ma przewagę nad podażą. Czyli jest miejsce na więcej ludzi
    działających w tej branży aż do ustalenia równowagi.

  • 120. Data: 2013-12-23 22:26:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 23.12.2013 22:14, z pisze:

> [...]
    > złote narzędzia.
    > Zwolnij pisanie a wyjdzie Ci to na dobre.

    Może po prostu naucz się szybciej i lepiej czytać?