  • 1. Data: 2013-12-18 23:13:42
    Temat: Krzysio w kiecce jednak wciągał witaminę C
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl>

    http://wyborcza.pl/1,75478,15154985,Krzysztof_Piesie
    wicz_uniewinniony_w_sprawie_narkotykowej_.html

    "Były senator Krzysztof Piesiewicz został w środę
    uniewinniony z zarzutu posiadania narkotyków
    i nakłaniania innych osób do ich zażywania.
    Wyrok jest nieprawomocny."

    Żenada, ale cóż - wyrok na miarę polskiego "wymiaru
    sprawiedliwości", od początku całej sprawy nie miałem
    cienia wątpliwości, że właśnie tak się ona skończy.

  • 2. Data: 2013-12-20 14:55:36
    Temat: Re: Krzysio w kiecce jednak wciągał witaminę C
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-12-18 23:13, Piotrek pisze:
> [...]
    > sprawiedliwości", od początku całej sprawy nie miałem
    > cienia wątpliwości, że właśnie tak się ona skończy.

    Nie znam sprawy, ale czemu jesteś zażenowany?
    Nie było dowodów poza jakimś filmem. Proszek mógł być czymkolwiek.

    Nie ma dowodu - nie ma winy. Koniec.

    --
    MN

  • 3. Data: 2013-12-20 21:50:40
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 18 gru 2013 23:13, Piotrek pisze:
> [...]
    > sprawiedliwości", od początku całej sprawy nie miałem
    > cienia wątpliwości, że właśnie tak się ona skończy.

    A nie masz cienia wątpliwości co do tego, co naprawdę się stało? Byłeś
    tam? Chcesz, żeby na podstawie zdjęcia z białym proszkiem sądy skazywały
    ludzi za narkotyki?

    Masz jakieś zdjęcie z dzieckiem? Uważaj, bo zostaniesz uznany za pedofila.

    --
    .B:artek.

  • 4. Data: 2013-12-23 09:39:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 grudnia 2013 14:55:36 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
    > Nie by�o dowod�w poza jakim� filmem. Proszek m�g� by� czymkolwiek.
    KJilk alat temu z dzieckiem spacerowałem po tzw starówce w naszym mieście. W jednym z
    ogródków przy restauracji zamówiułem dla córki sok pomarańczowy dla mnie jabłkowy.
    Córce barman podał w szkalnce z logo COCACola mój podal w szklance z logo jakiegoś
    piwa.
    I tak sobie pijemy az nagle dwie starsze panie przechodzące obok zrobiły raban że z
    dzieckiem piję piwo i jeszcze dziecku daję(faktycznie córka z mojej szklanki też
    piła)
    Na szklance logo piwa, w środku ciemny płyn i afera gotowa.
    Nawet strażnik miejski został w to zaangażowany bo kobitki taki raban robiuły i że
    podszedł.
    Sprawa się oczywiście wyjasniła ale gdyby amiast mnie był jakiś znany polityk i fotki
    Faktu czy innego TVNu jak to podaje dziecku "piwo".

  • 5. Data: 2013-12-27 21:55:44
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Kris" <k...@g...com>

> [...]
    Sprawa się oczywiście wyjasniła ale gdyby amiast mnie był jakiś znany
    polityk i fotki Faktu czy innego TVNu jak to podaje dziecku "piwo".
    To szczęście. Normalnie nasłaba komisja tylko protokół sporządza i niczego
    nie sprawdza tylko zakłada, że musiał być alkohol.