  • 1. Data: 2013-12-18 20:35:43
    Temat: Renta tylko jak się w ostatnich 10 latach 5 lat pracowało?
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Nie mam szans nawet na rentę, gdyby nie daj coś. Jak się niedawno dowiedziałem,
    żeby otrzymać w Polsce rentę chorobową, trzeba mieć w ostatnich 10 latach
    przepracowane łącznie 5 lat...

    Noż kurwa bandziory, kto to wymyślił. Choroby sobie człowiek nie wybiera. A jak
    ktoś taki jak ja, 20 lat nie pracuje bo nie ma dla niego z jego wykształceniem w
    Polsce pracy, ale ma 25 lat składkowych, to co, renty nie dostanie, jak się
    rozchoruje? Albo jak ktoś w ostatnich 10 latach przed składaniem wniosku o rentę
    chorobową z tytułu całkowitej niezdolności do pracy miał tylko ostatnie 4 lata
    zatrudnienie, ale wcześniej miał wiele lat zatrudnienie i co, renty nie
    dostanie? No kurwa durnie, jak oni chcą zmusić ludzi do pracy przez 5 lat w
    przeciągu 10 lat?

    boukun

  • 2. Data: 2013-12-19 00:12:11
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 18.12.2013 20:35, boukun wrote:
> [...]
    > wcześniej miał wiele lat zatrudnienie i co, renty nie dostanie? No
    > kurwa durnie, jak oni chcą zmusić ludzi do pracy przez 5 lat w przeciągu

    trza bylo zostac policjantem albo lepiej milicjantem, ubekiem czy kims
    takim kiedys,

    oni teraz maja swoje renty, wiec na twoja nie bedzie

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 3. Data: 2013-12-19 08:10:10
    Od: Raffaello <i...@o...something.else.ch>

    hikikomorisan wrote:

    Do boukuna:

> [...]

    Nie pierdol proszę, że przez 20 lat obijałeś się o ściany w tym kraju i NIC
    nie zrobiłeś, aby zmienić zawód na taki gdzie jest praca???
    Jeśli tak - to piętno dla ciebie, nierobie.
    Pomijam fakt, że mogłeś wyemigrować gdzieś, tam gdzie jest praca w twoim
    zawodzie.
    Patrz na te 2 miliony Polaków, którzy umieli zmienić zawód z jakiegoś super
    wykształconego i inteligenckiego na zmywakowy i zarabiać znacznie lepiej i
    więcej przede wszystkim niż w rodzimym kraju.
    A ty? Leń pospolity czy jak?

  • 4. Data: 2013-12-19 10:18:53
    Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl>

    "Raffaello" <i...@o...something.else.ch> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > wykształconego i inteligenckiego na zmywakowy i zarabiać znacznie lepiej i
    > więcej przede wszystkim niż w rodzimym kraju.

    Aty sie z jakiej choinki urwałeś, że boczka - jumacza, pedała i złodzieja mięsa z
    rzeźni nie znasz? Jego nawet z Niemiec na kopach wywalili, a ty mu imputujesz, że on
    by potrafił pracować? Praca to on jumę nazywał i wynoszenie mięsa z rzeźni. Zreszta
    tatuś go do tego przysposobił, to co sie dziwić?

  • 5. Data: 2013-12-19 10:28:26
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-12-19 10:18, Kukus Minipalus pisze:

    > Aty sie z jakiej choinki urwałeś, że boczka - jumacza, pedała i złodzieja mięsa z
    rzeźni nie znasz?

    Są różne przypadki. np. opieka nad osobą niepełnosprawną.
    Masakra jak działa to państwo.

  • 6. Data: 2013-12-19 10:34:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.12.2013 10:28, z pisze:

    > Są różne przypadki. np. opieka nad osobą niepełnosprawną.

    Którą jak najbardziej można oficjalnie dokumentować i wtedy problemu nie ma.

    > Masakra jak działa to państwo.

    Cóż, pierwszym krokiem poprawy działania państwa byłoby odcięcie
    finansowania dla takich pasożytów, jak bokun czy księża.

  • 7. Data: 2013-12-19 11:39:36
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-12-19 10:34, Andrzej Lawa pisze:
    > Cóż, pierwszym krokiem poprawy działania państwa byłoby odcięcie
    > finansowania dla takich pasożytów, jak bokun czy księża.

    Kolejny co sobie przypomniał że był molestowany 20 lat temu? :-)
    Czep się lepiej swojej baby a na pewno zusu, krusu, nfz i innych
    niepotrzebnych urzędników.
    Przecież piramida się sypie. Nie czas na zastępcze tematy.

  • 8. Data: 2013-12-19 12:25:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.12.2013 11:39, z pisze:

    > Kolejny co sobie przypomniał że był molestowany 20 lat temu? :-)

    Projekcja?

    > Czep się lepiej swojej baby a na pewno zusu, krusu, nfz i innych
    > niepotrzebnych urzędników.
    > Przecież piramida się sypie. Nie czas na zastępcze tematy.

    To nie jest zastępczy temat. Jest majątek rabowany przez tę organizację
    przez wieki - a oficjalnie organizacja promuje ubóstwo i pogardę dla
    dóbr doczesnych. No to w czym problem?

  • 9. Data: 2013-12-19 15:15:32
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-12-19 12:25, Andrzej Lawa pisze:
    > To nie jest zastępczy temat. Jest majątek rabowany przez tę organizację
    > przez wieki - a oficjalnie organizacja promuje ubóstwo i pogardę dla
    > dóbr doczesnych. No to w czym problem?

    Jest zastępczy i sam dobrze o tym wiesz.
    Mniejszościowa banda lewackich antyklerykałów przy pomocy mediów sobie
    igrzyska urządziła bo nic mądrego nie potrafi wymyślić (nie mają pomysłu
    na kolejne złodziejstwo)
    Nikt nie jest doskonały tak samo jak i kościół ale żeby takie farmazony
    wygadywać to trzeba być małolatem albo zaślepionym.
    Dwa tematy do przemyślenia: własność (chociaż to może być trudne do
    ogarnięcia ;-) ) i konserwacja zabytków.
    Odrób pracę domową a potem się czepiaj.

  • 10. Data: 2013-12-19 15:30:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.12.2013 15:15, z pisze:

    > Jest zastępczy i sam dobrze o tym wiesz.

    Kłamiesz i sam dobrze o tym wiesz.

    > Mniejszościowa banda lewackich antyklerykałów przy pomocy mediów sobie
    > igrzyska urządziła bo nic mądrego nie potrafi wymyślić (nie mają pomysłu
    > na kolejne złodziejstwo)

    ROTFL

    > Nikt nie jest doskonały tak samo jak i kościół ale żeby takie farmazony
    > wygadywać to trzeba być małolatem albo zaślepionym.

    Tia, nie ma to jak "merytoryczny" argument.

    OK, dla żartu zejdę do twojego poziomu: żeby popierać dalsze bogacenie
    kościołów trzeba być pedofilem lub dziwkarzem i pijakiem.

    > Dwa tematy do przemyślenia: własność (chociaż to może być trudne do
    > ogarnięcia ;-) )

    Cóż, formalnie rzecz biorąc III Rzesza była właścicielem złota
    zrabowanego zamordowanym Żydom. Ale chyba nie masz nic przeciwko temu,
    że to złoto im skonfiskowano?

    > i konserwacja zabytków.

    Od tego mamy urząd konserwatora zabytków.

    Swoją drogą nowoczesne limuzyny, imprezy i dużo bling-bling na szyi oraz
    palcach to nie zabytki tylko zbytki.

    > Odrób pracę domową a potem się czepiaj.

    I znowu projekcja...