  • 131. Data: 2013-12-25 16:30:45
    Temat: Re: Renta tylko jak się w ostatnich 10 latach 5 lat pracowało?
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości
    news:l9ekdl$270$2@node1.news.atman.pl...

    > Ooo, projekcja małego, parszywego naziolka!

    Naziol, to z ciebie wychodzi, na każdym kroku... i ta nienawiść do Polaków,
    którym bez wyjątku życzysz upadlających, najniższych uposażeń i dochodów... Tfu,
    co za parszywa gnida z ciebie...

    boukun

  • 132. Data: 2013-12-25 17:13:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 25.12.2013 16:30, boukun pisze:

    > Naziol, to z ciebie wychodzi, na każdym kroku... i ta nienawiść do
    > Polaków, którym bez wyjątku życzysz upadlających, najniższych uposażeń i
    > dochodów... Tfu, co za parszywa gnida z ciebie...

    W całym tym wątku tylko ty złorzeczyłeś jakikolwiek Polakom, tępy faszysto.

    Naziolem byłeś, jesteś i niestety pozostaniesz... Ale może wreszcie
    kiedyś zostaniesz odcięty od doli (z moich podatków, pasożycie!) i
    zdechniesz pod mostem jak na to zasługujesz i na co "pracujesz" od lat.

  • 133. Data: 2013-12-25 17:27:42
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

> [...]
    > zostaniesz odcięty od doli (z moich podatków, pasożycie!) i zdechniesz pod
    > mostem jak na to zasługujesz i na co "pracujesz" od lat.

    Zawsze widzisz wszystko odwrotnie niż jest, tępy faszysto. Sam jesteś naziolem,
    byłeś i będziesz, od taka prymitywna gadka naziola... Pasozyrtujes zpewno nie
    tylko na mnie, ale i na swojej rodzinie... Nikt nie wie, kto pierwszy i w jakich
    okolicznościach "zdechnie" antyludzka szmato...

    Do wszyastkich tylko śmieciu pyskujesz i albo głupa udajesz, albo taka menda z
    ciebie...

    boukun

  • 134. Data: 2013-12-25 17:50:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 25.12.2013 17:27, boukun pisze:

> [...]
    > szmato...
    >
    > Do wszyastkich tylko śmieciu pyskujesz i albo głupa udajesz, albo taka

    Heh, ale się bokunek zapluł z wściekłości ;) Aż wyszło, że język polski
    słabiuuuuutko zna.

  • 135. Data: 2013-12-25 17:58:08
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Heh, ale się bokunek zapluł z wściekłości ;) Aż wyszło, że język polski
    > słabiuuuuutko zna.

    Siebie nie czytasz prymitywie... Dziś każdy odpoczywa w gronie rodzinnym, a ty
    się cieszysz na grupie usenetowej z tego, że innych podkurwiasz w święta... Co
    za antypatyczny typ...

    boukun

  • 136. Data: 2013-12-25 18:44:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 25.12.2013 17:58, boukun pisze:

    > Siebie nie czytasz prymitywie... Dziś każdy odpoczywa w gronie
    > rodzinnym, a ty się cieszysz na grupie usenetowej z tego, że innych
    > podkurwiasz w święta... Co za antypatyczny typ...

    Nadawałbyś się do polskiej reprezentacji - pięknego samobója sobie
    strzeliłeś ;->

  • 137. Data: 2013-12-25 19:39:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-12-23 13:39, Użytkownik Wojciech Bancer napisał:

    > Huta przede wszystkim wyprodukuje rzeczy których kowal nie jest w stanie.

    Zgadza się, ma zdecydowanie większy asortyment i dlatego jest potrzebna.

    > I co w tym złego?

    > Znaczy sugerujesz, że 100 lat temu więcej osób mogło się czymś zająć,
    > niż dzisiaj? Dość odważne.

    Nie czymś a produkcją.

    > I co zo tego? Ten wątek w ogóle nie był poruszany. I nie ma nic do rzeczy.

    Niestety ma.

    > Stać na to przede wszystkim firmy które zatrudniają programistów,
    > grafików, managerów itd.

    Nie zrozumiałeś.

    > Dlaczego idiotom przez cwaniaków?
    > I co to ma do rzeczy? Zajmowanie się wytwarzaniem dóbr luksusowymi to nie
    > jest zajęcie? I nie da się z tego żyć? Rly?

    Przejście z produkcji do usług jest wytwarzaniem dóbr luksusowych ?

    Z usług żyć się da, do pierwszego kryzysu kiedy to rynek usług
    się kurczy, bo o ile zjeść trzeba, ubranie założyć trzeba to
    wyjechać na wczasy już nie koniecznie. Do tego okazuje się że
    na rynku usług praca albo jest sezonowa albo mało płatna bo
    pracodawca nie chcąc tracić dobrego pracownika utrzymuje go
    poza sezonem z pieniędzy które na nim zaoszczędził w sezonie.

    Pozdrawiam

  • 138. Data: 2013-12-25 22:20:42
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-12-24 23:10, t-1 pisze:
    > Przez kilka pierwszych lat.
    > Później namnożyło by się chętnych do życia na cudzy koszt.

    Dramatyzujesz. Nie byłoby to bardziej złe-szkodliwe niż przerost i
    komplikowanie struktur państwa w pogoni za groszami.
    To jest dopiero marnowanie pieniędzy i życie na koszt podatników.
    Podobno to jest tylko 7%. Biorąc po uwagę zapowiedziane oskładkowanie
    śmieciówek to jest sztuka dla sztuki.
    Kolejna z wielu niestety :-(

  • 139. Data: 2013-12-27 09:15:48
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-12-25, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    [...]

> [...]
    >
    > Z usług żyć się da, do pierwszego kryzysu kiedy to rynek usług
    > się kurczy, bo o ile zjeść trzeba, ubranie założyć trzeba to

    To daj znać kiedy ten kryzys będzie. Bo póki co, mieliśmy podobno
    "największy kryzys" na świecie od lat 30-tych ubiegłego wieku
    a rynek jak był, tak jest.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 140. Data: 2013-12-27 09:30:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-12-27 09:15, Użytkownik Wojciech Bancer napisał:

    > To daj znać kiedy ten kryzys będzie. Bo póki co, mieliśmy podobno
    > "największy kryzys" na świecie od lat 30-tych ubiegłego wieku
    > a rynek jak był, tak jest.

    Mylisz kryzys medialny na który powołują się politycy i dziennikarze
    z kryzysem prawdziwym.