  • 121. Data: 2018-12-10 00:19:02
    Temat: Re: Rabin gwalcil wlasna córkę
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-12-09, Animka <a...@t...nieja.idm.pl> wrote:

    > Raz troll, raz nie troll. Zdecyduj się. Przeczytaj gdzieś definicję o
    > trollach.
    > Jak cos zalinkujesz to tez jestes troll?

    Odnośnie Ciebie? Nie mam cienia watpliwości, że jesteś autentyczna (nie
    jesteś trolem). Nawet nie byłbym w stanie podciągnąć Cię pod jakis
    projekt naukowy. Nikt na takie głupoty nie dostałby tak długofalowego
    grantu :)

    --
    Marcin

  • 122. Data: 2018-12-10 00:38:51
    Temat: Re: Wiedza w Trójmieście powszechna już w latach 90 (1993) [Władza ŚWIECKA chroniła J. długo przed rządami PiS?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@t...nieja.idm.pl> pisze:
    > [...] A Ojciec Michnika ukrywa się podobno w Szwecji . Dzisiaj o tym
    > słuchałam. No i co? Synek uczciwy? Z czego sie nachapał na to
    > wydawnictwo Gazety. [...]

    Dzwonią ale w innym kościele.

    Szwecja chroni przed ekstradycją do RP3 przyrodniego brata Adama Michnika
    [ nie trzeba było nawet rządów PiS by odmówili ekstradycji ]
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Stefan_Michnik

    Ojciec Michnika zmarł w 1982
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Ozjasz_Szechter

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Adam_Michnik

    --
    A. Filip

  • 123. Data: 2018-12-10 01:12:04
    Od: "n" <...@...e>

    W tym konkretnym przypadku po 40 latach "zgłosiła się" samobójczyni.
    Dowód koszernej na życie pozagrobowe.
    BTW samobójstwo jest grzechem.

    -----
    > Tylko człowiek kompletnie pozbawiony empatii nie rozumie dlaczego nawet dorosła
    zgwałcona kobieta ma problem ze zgłoszeniem się na policję, a co dopiero dziecko.

  • 124. Data: 2018-12-10 05:15:58
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

> [...]
    > jesteś trolem). Nawet nie byłbym w stanie podciągnąć Cię pod jakis
    > projekt naukowy. Nikt na takie głupoty nie dostałby tak długofalowego

    Od projektów naukowych to chyba jest jakaś grupa dyskusyjna? Pisujesz
    też tam naukowcu? :-)

    --
    animka

  • 125. Data: 2018-12-10 05:18:26
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2018-12-10 o 12:38, A. Filip pisze:

> [...]
    >
    > Szwecja chroni przed ekstradycją do RP3 przyrodniego brata Adama Michnika
    > [ nie trzeba było nawet rządów PiS by odmówili ekstradycji ]

    Dzięki za przypomnienie :-)
    Chociaż mnie to ani grzeje ani ziębi.

    --
    animka

  • 126. Data: 2018-12-10 05:24:38
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2018-12-11 o 00:31, Liwiusz pisze:

    > Cóż, a jak inaczej zareagować na śmieszne argumenty antyklerykałów,
    > które z jednej strony jakoby "każdy wiedział", "zamiatali pod dywan", a
    > z drugiej strony nawet ofiara nie mówiła, więc siłą rzeczy nie było
    > czego zamiatać. Zatem w przypadku tej ofiary winnym milczenia jest ona
    > sama.

    A komu jako dziecko miaŁa powiedzieć? Rodzicom, żeby ja zbili za to, ze
    kłamie? Ciemnota nie zrozumie.

    --
    animka

  • 127. Data: 2018-12-10 05:40:14
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2018-12-11 o 05:26, Liwiusz pisze:

    > No właśnie, nawet głupek zrozumie, że jeśli dziecko nikomu nie mówiło,
    > to nikt nie musiał tego ukrywać.

    "Tylko raz zdecydowała, że powie mamie kim jest tak naprawdę ks.
    Jankowski. Ale więcej już tego nie robiła.
    - Powiedziałam, że ks. Jankowski jest bardzo okropnym człowiekiem, ale
    ona mi przylała za to. Bałam się za każdym kolejnym razem konsekwencji,
    więc nie mówiłam już źle o księdzu. To był wtedy temat tabu. Dzieci nie
    miały wtedy głosu, a jeśli coś powiedziały źle o księdzu to dostawało
    się w dupę. Ja czułam się ogromnie zawstydzona całą sprawą. Nie było z
    kim o tym porozmawiać - zaznacza."

    https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/ofiara-pedofil
    ii-pralata-uciekalismy-przed-ksiedzem-jankowskim-do-
    piwnicy-aa-GNdz-S4aG-2qdr.html

    --
    animka

  • 128. Data: 2018-12-10 07:34:56
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2018-12-11 o 05:50, Liwiusz pisze:

    ii-pralata-uciekalismy-przed-ksiedzem-jankowskim-do-
    piwnicy-aa-GNdz-S4aG-2qdr.html

    > Trzeba zatem pozwać matki ofiar. Jak nie żyją, to ich spadkobierców.

    Nikt nie powie, matki ofiar przeciez nie wiedzą, a poszkodowana
    najbardziej mieszka za granicą.

    --
    animka

  • 129. Data: 2018-12-10 10:43:26
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2018-12-11 o 07:42, Liwiusz pisze:

    ii-pralata-uciekalismy-przed-ksiedzem-jankowskim-do-
    piwnicy-aa-GNdz-S4aG-2qdr.html

    > Napisałaś, że matki wiedziały.

    Ta jedna powiedziała, ale przecież dostała od matki po dupie, więc
    przestała o tym mówić. Była dzieckiem. Pzeczytaj sobie cały tekst.

    --
    animka

  • 130. Data: 2018-12-10 11:51:02
    Temat: Re: Jeszcze zboczeńcowi pomnik postawili
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 7 Dec 2018 20:14:13 +0100, n napisał(a):

    > Ewidentna fikcja.
    > Epatowanie i opluwanie nazwiska.
    > Typowe dla żydowskiej gadzinówki dla Palaków.

    To nawet ciekawe, jak wielu niezłomnych obrońców szamba wydała polska
    ziemia.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek