  • 191. Data: 2018-12-10 21:04:09
    Temat: Re: Rabin gwalcil wlasna córkę
    Od: Kviat

    W dniu 2018-12-10 o 20:31, Liwiusz pisze:

    > Jak będzie taka dyskusja, to mnie zawołaj.

    Nie założyłeś, to nie ma.
    Ale jak już założysz, to nie ograniczaj jej sztucznie do wybranego
    fragmentu. Poszerz ją o pedofilię w kościele katolickim.

    > Na razie ziew - nie ma takich
    > dyskusji, cbdu.

    Dlatego właśnie dyskusja jest o pedofilii w kościele katolickim.
    Czego nie rozumiesz?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 192. Data: 2018-12-10 21:06:51
    Temat: Re: A po nazwisku to łaska?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "n" <...@...e> pisze:
    > Wymień nazwiska księży i chroniących tych księży biskupów, konkretne,
    > lecę po colę i czipsy.

    Ależ on co walnie nazwiskami sprzed wielu lat z jakiegoś innego kraju
    wiec "doprecyzuj" że chodzi ci o Polskę i _przestępstwa_ które się nie
    przedawniły. Jak (rzekomi?) "kryjący i kryty" nie żyją też się mało liczy.
    Polański jak sędziemu uciekł to mu się przedawniło i ma być już czysty,
    taki to skutecznie sprytny francuz.

    Wystawianie się na pozwy (czasem) wspaniale wpływa na precyzję
    wypowiedzi. Chwała Michnikowi (Adamowi) za wpojenie tej lekcji
    swoimi pozwami.

    --
    A. Filip

  • 193. Data: 2018-12-10 21:20:32
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-12-10, n <...@...e> wrote:

    [...]

    > Wymień nazwiska księży i chroniących tych księży biskupów, konkretne, lecę po colę
    i czipsy.

    A chociażby masz tu trochę informacji:

    https://oko.press/ksiadz-jankowski-pedofil/

    To nie jest materiał do skazania kogokolwiek oczywiście, ale można założyć,
    że dziennikarz to piszący zbierał jakieś materiały i jest to materiał
    co najmniej do zbadania.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 194. Data: 2018-12-10 21:25:06
    Od: Kviat

    W dniu 2018-12-10 o 21:06, A. Filip pisze:

    > Ależ on co walnie nazwiskami sprzed wielu lat z jakiegoś innego kraju
    > wiec "doprecyzuj" że chodzi ci o Polskę i _przestępstwa_ które się nie
    > przedawniły.

    https://oko.press/ksiadz-pedofil-biskup-dziuba/

    Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

    > Polański jak sędziemu uciekł to mu się przedawniło i ma być już czysty,
    > taki to skutecznie sprytny francuz.

    Czyli jak zwykle bez związku, byle uciec od pedofilii w kk.
    A nie mówiłem?

    > Wystawianie się na pozwy (czasem) wspaniale wpływa na precyzję
    > wypowiedzi.

    Ktoś pozwał oko.press?
    Podzielisz się?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 195. Data: 2018-12-10 21:28:53
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-12-10, Kviat <Kviat> wrote:

    [...]

    > https://oko.press/ksiadz-pedofil-biskup-dziuba/

    A tak bardziej dobitnie to jeszcze tu:
    https://www.facebook.com/lidka.makowska/posts/102169
    34434383042?__tn__=H-R

    > Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

    W cuda wierzysz? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 196. Data: 2018-12-10 21:32:52
    Temat: Re: Jeszcze zboczeńcowi pomnik postawili [ks. Jankowski: w GW napisali w 2018, a w "Fakty i Mity" w 2004]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 2018-12-10 o 13:57, Andrzej Kłos pisze:
> [...]

    Jest to jakis trop, ale od takiego "kapelana Solidarnosci" to chyba
    powinni regularnych raportow wymagac, jesli mieli mocne kwity.

    Jak za dlugo poczekaja to straca na wartosci.
    Ale cel mogl sie faktycznie zmienic - ziemia w Polsce, bank w
    Watykanie :-)

    >I wierni w swej nieograniczonej inteligencji nie zauważają, że ich
    >kościół obecnie jest rządzony przez biskupów-agentów i że jest celowo
    >od środka niszczony przez tych agentów? Mimo wszystko dalej chodzą do
    >kościoła i zrzucają się na tacę? Może pasuje im to niszczenie
    >kościoła?

    Wierni to raczej widza ksiedza w parafii a nie biskupa.
    I w ogole nie musza dostrzec zlych rzadow ... bo kto powiedzial ze
    bedzie celowo od srodka niszczony ?
    Majac taka organizacje pod kontrola trzeba dbac, zeby rosla w sile :-)

    >Nie świadczy to dobrze o inteligencji wiernych.

    KK chyba na inteligencje nigdy nie naciskal.
    Widac lepsi wierni wierni, niz madrzy :-)

    P.S. Jankowski ma trzy siostry, bedzie sie komu sądzic.

    PPS.
    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/policjan
    ci-wylegitymowali-sekielskiego-gdy-miał-się-spotkać-
    z-ofiarą-księdza-ktoś-jest-zaniepokojony/ar-BBQEU0f

    Ktos tu robi z igly widly, ktos rzeczywiscie pilnuje spraw, czy po
    prostu nie mieli sie gdzie umowic jak pod wiezieniem ?

    J.

  • 197. Data: 2018-12-10 21:50:57
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-12-10, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Jak za dlugo poczekaja to straca na wartosci.

    Myślę, że to miało wtedy dużo mniejszą wartość niż miałoby obecnie i
    bardziej z tego to wynika. Tak samo dzieci i to co mówiły, traktowano
    inaczej. Wydaje mi się, że nie był to jakiś me hak i tyle.

    --
    Marcin

  • 198. Data: 2018-12-10 22:12:00
    Od: Kviat

    > On 2018-12-10, Kviat <Kviat> wrote:

> [...]

    Nie.
    Tacy ludzie nie łapią sarkazmu i tego, że warto sprawdzić coś
    samodzielnie zanim napisze się głupotę.
    To są dorośli o mentalności dziecka, które myśli, że jak się zamknie
    oczy, to to nie istnieje.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 199. Data: 2018-12-11 07:06:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-12-10 o 21:04, Kviat pisze:

    > Dlatego właśnie dyskusja jest o pedofilii w kościele katolickim.
    > Czego nie rozumiesz?

    Że dyskutantów nie interesuje pedofilia, tylko walenie w kościół. Co
    czyni bezsensownym merytoryczną dyskusję z nimi.

    --
    Liwiusz

  • 200. Data: 2018-12-11 08:16:52
    Od: Kviat

    W dniu 2018-12-11 o 07:06, Liwiusz pisze:

    > Że dyskutantów nie interesuje pedofilia, tylko walenie w kościół. Co
    > czyni bezsensownym merytoryczną dyskusję z nimi.

    Bardzo przeszkadza ci walenie w instytucję, która chroni pedofilów?
    I co niemerytorycznego jest w dyskusji o instytucji chroniącej pedofilię?

    Postaraj się żeby dyskusja była bardziej merytoryczna i napisz
    merytorycznie co kościół zrobił w tej sprawie.

    Pozdrawiam
    Piotr