  • 1. Data: 2018-11-28 19:52:26
    Temat: Cążki z cegłą?
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    Wyslała jakaś pani kupione na Allegro cążki do skóerk:
    A tu monitoring przesyłki poczty polskiej:
    Rodzaj przesyłki: Pocztex Kurier 48
    Kraj nadania: Polska
    Kraj przeznaczenia: Polska
    Gabaryt: XXL
    Masa: 1.0 kg

    Żeby tak bezczelnie kantować i dziadować to aż się w głowie nie mieści.
    Albo te cążki do skórek ważą rzeczywiście 1 kg, albo wysłała je z cegłą.
    Przesyłka jeszcze nie odebrana, więc nie wiem jaka jest jej faktyczna
    zawartość.

    --
    animka

  • 2. Data: 2018-11-28 21:43:11
    Temat: Re: Cążki z cegłą?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-11-28 o 19:52, Animka pisze:
> [...]
    > Albo te cążki do skórek ważą rzeczywiście 1 kg, albo wysłała je z cegłą.
    > Przesyłka jeszcze nie odebrana, więc nie wiem jaka jest jej faktyczna

    Nie dopuszczasz możliwości, że przedział wagowy dla tej usługi
    rozpoczyna się o 1kg? :-)

    Robert

  • 3. Data: 2018-11-28 22:52:55
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-11-28, Animka <a...@t...nieja.idm.pl> wrote:
    > Wyslała jakaś pani kupione na Allegro cążki do skóerk:
    > A tu monitoring przesyłki poczty polskiej:
> [...]

    Miałem kilka takich przesyłek z PP gdzie na monitoring stało nie 1kg a
    22 czy 25kg przy faktycznej wadze <1kg. Potem okazało się, że to tylko
    na monitoringu. OIDP własnie był to "48".

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2018-11-29 01:08:05
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    > Miałem kilka takich przesyłek z PP gdzie na monitoring stało nie 1kg a
    > 22 czy 25kg przy faktycznej wadze <1kg. Potem okazało się, że to tylko
    > na monitoringu. OIDP własnie był to "48".

    Dzięki :-)
    Czyli to poczta orze jak może." Kit im w ucho".

    --
    animka

  • 5. Data: 2018-11-29 01:10:28
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    > Nie dopuszczasz możliwości, że przedział wagowy dla tej usługi
    > rozpoczyna się o 1kg? :-)

    Machnęłam już na to ręką. To jest przesyłka do góra 0,5 kg. Szczególnie
    w kopercie bąbelkowej powinni wysłać.

    --
    animka

  • 6. Data: 2018-11-29 10:55:50
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 28.11.2018 o 19:52, Animka pisze:
> [...]
    > Gabaryt:     XXL
    > Masa:     1.0 kg
    >
    > Żeby tak bezczelnie kantować i dziadować
    To chwalebne, że piszesz i podtrzymujesz aktywność grupy.
    Jednak dopuść możliwość, że taki na przykład popularny serwis Sendit ma
    minimalną wagę przesyłki 1 kg. Nie da się po prostu wpisać "w okienko"
    zero, przecinek, coś tam, bo nie przyjmuje. I tyle.
    Zamiast żołądkować się o "kantowanie" na cążkach popytaj lepiej, co się
    stało z pieniędzmi z FOZZ.
    Jacek

  • 7. Data: 2018-11-29 16:36:34
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-11-29 o 01:10, Animka pisze:

    > Machnęłam już na to ręką. To jest przesyłka do góra 0,5 kg. Szczególnie
    > w kopercie bąbelkowej powinni wysłać.

    Jak ktoś ma sklep internetowy, to ma umowę z firmą kurierską (tutaj PP)
    i nie będzie się bawił w stanie w kolejce na poczcie, aby nadać
    najtańszą przesyłkę z możliwych.
    A na ile Ciebie oskubali za prze3syłkę? :-)

    Robert

  • 8. Data: 2018-11-29 22:46:15
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-11-29, Animka <a...@t...nieja.idm.pl> wrote:

    > Dzięki :-)
    > Czyli to poczta orze jak może." Kit im w ucho".

    Nie nie. Cena się zgadzała. Nie sądzę aby ktokolwiek próbował orżnąć.
    To były jakies zakupy z Allegro. Podejrzewam, że sprzedawca miał umowę
    z PP i to był np. limit wagowy w ramach tej umowy.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2018-11-30 17:59:52
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    > Nie nie. Cena się zgadzała. Nie sądzę aby ktokolwiek próbował orżnąć.
    > To były jakies zakupy z Allegro. Podejrzewam, że sprzedawca miał umowę
    > z PP i to był np. limit wagowy w ramach tej umowy.

    Tak. Masz rację. Oświeciłeś mnie :-)
    Na przyszłość już się nie będę dziwowała.

    --
    animka

  • 10. Data: 2018-12-02 20:48:05
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2018-12-02 o 22:29, t-1 pisze:

    > To napisz po ilu dniach przesyłka doszła i czy doszła.

    Po trzech dniach. Kurier Pocztex, a mogłby to być list polecony, bo
    zmieściła sie do skrzynki na listy. Groszowa rzecz, ale "kurier" 9 zł.

    > Bo podobna do mnie kupiona na OLX zginęła w magazynie zbiorczym Poczty
    > Polskiej.
    > Okazało się, że nadawca ją przewidująco ubezpieczył na kilka tysięcy
    > mimo, że była warta kilkadziesiąt złotych.
    > I według regulaminu PP nie byłem stroną.

    Olx to oszuści. Poza tym nadawca celowo ubezpieczył przesyłkę do Ciebie,
    przesyłka nie dotarła i chyba to właśnie nadawca zarobi na tym
    ubezpieczeniu. Też pewnie oszust.

    --
    animka