  • 1. Data: 2018-12-08 08:09:53
    Temat: uzasadnione podejrzenie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Pamiętacie filmik, gdzie uzasadnieniem było że skoro rowerzysta miał
    rower to może go ukradł? Jest nowy poziom.

    https://www.facebook.com/Sekielski/videos/2852478821
    32915/

    Ktoś jeszcze ma wątpliwości że kulsoni po polityczna służba na posyłki?

    Shrek

  • 2. Data: 2018-12-10 11:47:25
    Temat: Re: uzasadnione podejrzenie
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 8 Dec 2018 08:09:53 +0100, Shrek napisał(a):

    > https://www.facebook.com/Sekielski/videos/2852478821
    32915/
    > Ktoś jeszcze ma wątpliwości że kulsoni po polityczna służba na posyłki?

    Robert zaraz wytłumaczy, że funkcjonariusze postępowali zgodnie z prawem (i
    sprawiedliwością).

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 3. Data: 2018-12-10 11:53:17
    Od: p...@g...com

    --Robert zaraz wytłumaczy, że funkcjonariusze postępowali zgodnie z prawem (i
    sprawiedliwością).

    to bez znaczenia, pl soc prawo to kapiszon przy bombie lotniczej :-) tutaj
    kilkudziesieciu aktywnych userow a video ma 600k wyswietlen :-) PiS powinien zakazac
    fejsbunia i tyle !

  • 4. Data: 2018-12-10 12:03:32
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 10 Dec 2018 02:53:17 -0800 (PST), p...@g...com
    napisał(a):

    > PiS powinien zakazac fejsbunia i tyle !

    Szczerze powiedziawszy, wcale bym się nie zdziwił, gdyby słowo stało się
    ciałem.

  • 5. Data: 2018-12-10 13:12:32
    Od: p...@g...com

    --Szczerze powiedziawszy, wcale bym się nie zdziwił, gdyby słowo stało się
    ciałem.

    w Niemczech sady juz wiedza jak postepowac z tymi co wladze filmuja :-)

    https://www.merkur.de/lokales/weilheim/peissenberg-o
    rt29264/peissenberg-bayern-mann-filmt-polizisten-bei
    -kontrolle-und-postet-auf-facebook-teure-folgen-1080
    3403.html

    3600 EUR (obnizone laskawie do 1800 EUR) i dramatyczny upadek demokracji :-)

  • 6. Data: 2018-12-10 14:34:56
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 8 Dec 2018 08:09:53 +0100, Shrek napisał(a):

    > https://www.facebook.com/Sekielski/videos/2852478821
    32915/
    > Ktoś jeszcze ma wątpliwości że kulsoni po polityczna służba na posyłki?

    Ulubiona gazeta ormowców dojnej zmiany donosi:

    "Policję zaniepokoił napis "Konstytucja" na samochodzie. Radiowóz zajechał
    mu drogę, potem rozpoczęła się kontrola

    http://katowice.wyborcza.pl/katowice/7,35063,2426070
    2,policje-zaniepokoil-napis-konstytucja-na-samochodz
    ie-radiowoz.html#a=190&c=8000

    - Kto panu tak auto zdewastował? - zapytali policjanci Stanisława
    Sarnowskiego. - Nikt, ja sam, ale to żadna dewastacja - odpowiedział
    kierowca. Na samochodzie od kilku miesięcy ma ogromny napis "Konstytucja!"
    Policjanci zainteresowali się dostawczakiem Stanisława Sarnowskiego, gdy
    wyjeżdżał z myjni przy ul. Roździeńskiego w Katowicach. - Była sobota,
    myłem auto przed ,,Marszem dla Klimatu" w Katowicach. Brałem w nim udział,
    przewoziłem potrzebne rzeczy - wyjaśnia 55-letni katowiczanin.

    "Konstytucja" z dopiskiem: "Jędrek" na samochodzie
    Gdy jeden z policjantów zapytał, kto zniszczył mu samochód, odpowiedział,
    że nikt.

    - Powiedziałem, że nie ma mowy o dewastacji. Przecież to tylko słowo
    ,,Konstytucja" z dopiskiem ,,Jędrek!" i tyle - mówi Stanisław Sarnowski.
    Dodaje, że dwóch policjantów lekko się uśmiechało, trzeci zachował
    całkowitą powagę. Po chwili dostał polecenie, by odjechał kawałek od myjni
    i zatrzymał się. Podjechał radiowóz, który zablokował mu drogę.

    - Zaczęła się kontrola. Prawo jazdy, dowód rejestracyjny, ubezpieczenie...
    W komputerze sprawdzono też historię mojego pojazdu. Na koniec policjanci
    zapytali mnie, czy zamierzam gdzieś demonstrować. Potwierdziłem, potem się
    rozstaliśmy. Taka kontrola przydarzyła mi się pierwszy raz, choć napis mam
    od ładnych paru miesięcy i policja już nieraz za mną jechała. Nigdy jednak
    wcześniej żadnych uwag nie było - mówi Stanisław Sarnowski.

    Warto przypomnieć o konstytucji, gdy jest łamana
    Za farbę złapał, gdy głośna stała się akcja z pomnikami, na których
    umieszczano koszulki z napisem ,,Konstytucja". Przedsiębiorca postanowił, że
    skoro konstytucja jest łamana przez rządzących, to warto o niej
    przypominać.

    - Gdy jadę przez miasto, część osób na pewno zastanowi się nad tym, co się
    dzieje - mówi o powodach swojej decyzji katowiczanin.
    Przyznaje, że reakcje są różne. Część kierowców go pozdrawia, inni pukają
    się w czoło albo pokazują środkowy palec. - I te negatywne reakcje są,
    niestety, coraz częstsze - mówi Sarnowski."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2018-12-11 22:29:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10-12-18 o 11:47, Olin pisze:

    32915/
    > Robert zaraz wytłumaczy, że funkcjonariusze postępowali zgodnie z prawem (i
    > sprawiedliwością).

    Jest jakiś przepis, że muszę zajmować stanowisko w każdej sprawie?

  • 8. Data: 2018-12-12 10:41:24
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 11 Dec 2018 22:29:09 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Jest jakiś przepis, że muszę zajmować stanowisko w każdej sprawie?

    Nie, ale zawsze można się powołać na szeroko rozumiane dobre obyczaje.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 9. Data: 2018-12-12 10:44:09
    Od: p...@g...com

    e tam, ja bym sie nie wychylal a juz na pewno nie na fejsie, dzis to juz prawie 700k
    wiec wiadro z pomyjami jest duze i moze zapewnic slawe na wieki :-)

  • 10. Data: 2018-12-12 17:22:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jest jakiś przepis, że muszę zajmować stanowisko w każdej sprawie?

    Nie musisz. Aczkolwiek chętnie poznałbym (pewnie nie tylko ja) twoje
    zdanie.

    Swoją szosą nie przeszkadza wam, że zrobiono z was kulsonów? Wyglada na
    to, że nie specjalnie i liczy się tylko kasa i wcześniejsza emerytura, a
    swoich przemyśleń nie ma u was żadnych. Taka refleksja mnie naszła jak
    czytałem ifp - może kilkanaście postów na to jak z waszej służby robi
    się szmatę w wątku 50 stron o kasie i emertyurach (tym o trzymaniu
    linii). Przykro się robiło jak to się czytało.

    Shrek